Oeps...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Oeps...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 15:50

Tja, koop je er een vriendje bij voor je konijn, voor de zekerheid laat je ze even sexen (dus kijken of het een mannetje of vrouwtje is, voor de snuggere onder ons). Juist 2 dezelfde.
Dan valt het op dat ze toch wel veel spelltjes samen doen (nee geen ganzenbord) en tja, toch zelf maar een keer kijken. Oeps... Mannetje en vrouwtje...
Jaja binnekort zijn er dus waarscheinlijk baby-nijntjes en pluisjes Koe
Iemand intresse in zon klein lief ding?
Beste wel een rotstreek van de BB in Nuenen. We zouden 2 dezelfde hebben, en nu zitten we met de brokken.. Ok opzich zou het nog niet zo erg zijn, maar ze zijn waarscheinlijk uit hetzelfde nest... Oftewel, kasn op zwakke/dode jongen Verdrietig Snik...
Kben benieuwd... Duimen jullie voor me dat OF Pluisje niet zwanger is (ze zijn nog jong, TE jong) of we een gezond nestje krijgen?

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:13

Dat heb ik ook gehad. Konijn werd verkocht als een vrouwtje en een dwergkonijn. Nou, dat beest werd toch groot en bleek dus ook een mannetje te zijn. Gelukkig hebben we hem op tijd kunnen laten castreren (ze konden het gelukkig niet meteen goed met elkaar vinden).
Nu hebben we wel 2 vrouwtjes (de andere twee zijn aan hersenbloeding overleden, ja, allebei). Maar die doen ook wel eens andere spelletjes dan ganzenbord. *LOL* Ach, laten we het er maar op houden dat we erg moderne konijnen hebben.
Maar ik duim voor je mee!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:17

Hahaha, dat valt nog mee. Een vriend van mij had dus 2 mannetjes die hetzelfde probeerden als jou mannetje en vrouwtje, 2 jaar aan een stuk door en ze snapten maar niet dat er niets kwam Tong uitsteken Schijnheilig Verward

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 19:25

Hahah das inderdaad ook wel banketstaaf maar dan komen er in ieder geval geen misvormde baby's Schijnheilig

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:59

hmmm als je interesse hebt kan ik je wel wat tips geven om de kans op levende jongen te vergroten, ik krijg al 4 jaar lang elk jaar een nestje jongen en heb veel geleerd van een fokker Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 13:15

tja das vervelend, wie heeft er dan naar gekeken of het een mannetje of een vrouwtje was?? Ik zou wel een klein konijntje willen, maar ik woon 1. te ver weg en 2. ik heb er al 4 en mag er geen meer van mijn ouders Boos! maarja, ik hoop dat het gezonde konijntjes worden of dat ze niet zwanger is, mijn konijnen hebben eigenlijk nog nooit geganzenbord, die houden meer van monopoly *LOL*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:24

Ik heb geen kooi anders zou ik er heel graag 1 willen hebben. Lovers
Ik hoop dat ze gewoon 'goed' zijn om t zo maar even te zeggen. Schijnheilig

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:27

Nee ik hoef er geen. Moet wel ontzettend lachen om je verhaal. Hoe kan zo'n handige meid als jouw dit nu overkomen *LOL* Maar wel leuk hoor zo'n nestje.

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:26

dat is toch leuk en nestje!!!!
hahaha lekker snugger hoor!! Frusty Frusty *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:40

Wel leuk een nestje, maar natuurlijk niet als je dode/zwakke k'nijntjes krijgt! Verdrietig Ik zal voor je duimen. Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 22:02

heej heej heej, voordat jullie een lage dunk van mijn krijgen (als dierenverzorgster nog wel!) moet ik er even DUIDELIJK Knipoog bijvertellen dat ik niet geconstateerd heb dat het 2 dezelfde waren! Het ging zo:

Nijntje van het assiel gekregen. Bleek ziek te zijn, ging dood Verdrietig
Ikke nieuwe stal nijn gekocht (ja weer met de naam Nijntje). Ze dachten dat het een vrouwtje was. Nijn paar dagen mee naar huis om te wennen. na paar dagen wou ik vriendje erbij (alleen is zo alleen he) en nam dus mijn knijn mee want die zou dan die dag voor het eerst op stal gaan slapen.
Naar de BB (boerenbond) en nog 1 uitgezocht. Leek ook meisje. maar voor de zekerheid kon ik mijn konijn daar 1 nachtje laten overnachten en de dag erop zou de expert (right...) er een geslachtsgenootje :S bijzoeken. Naja ik de volgende dag naar daar, 2 nijnen (nou ja nijntje en pluisje) meegenomen en lekker bij elkaar gezet. En tja toen gingen ze NIET ganzeborden Frusty

Ok snappen jullie? Dus ik ben totaal onschuldig Schijnheilig