Ik was gisteravond eten bij de buren (tevens huurbazen
)en die hebben vier katten. 1 daarvan is een behoorlijke baas en terroriseert de andere drie behoorlijk en toen vroegen ze mij of ik geen kat in huis wilde. Ik wilde altijd al graag een huisdier hebben en vanwege het 'gemak' graag een kat omdat die toch aardig zelfstandig zijn en dus hun eigen gang gaan. Ik heb dus wel gezegd dat ik die kat best wel graag in huis wilde hebben om die andere katten te ontzien.Nu had ik vandaag een vrije dag en was druk bezig met opruimen, komt opeens de buurvrouw met Jan-Jaap (tja... het beestje moet een naam hebben
) aanzetten... of hij niet nu al bij mij kon wonen omdat het echt niet meer ging. No problem... We hebben hem naar binnen gelokt met zijn voer en nu zit hij boven een beetje zielig te wezen omdat het toch best wel een behoorlijke verandering is. Aaaaaaaaahhhhhh, arm beessie... nu staat tie boven aan de trap te mauwen en durft nog niet zo goed naar beneden te komen. Ik laat hem maar gewoon met rust... dan komt hij vanzelf wel.Het is op zich wel een voordeel dat J.J. van de buren is en daar ook gewend is... ben ik nou in het weekend weg dan kan hij altijd daar nog eens op zoek gaan naar gezelschap maar kan ook altijd bij mij naar binnen. Dit weekend krijgt mijn voordeur een ander aanzicht want dan komt er een kattenluik, payed by my neighbours

*zucht* eindelijk een beetje leven in huize de Weerd te Benneveld... wie weet binnenkort foto's van J.J.

.
. Wel gezellig hoor een kat maar als je eenmaal een hond gewend bent he dan wil je eigenlijk niet anders meer
. 

Maar wel leuk voor je dat je een kat hebt, ik vind het geweldige dieren, ook een goede oplossing btw. 

wat is het nou... JJ of Jan Jaap?? Make up your mind!!":))