de grote van 12 had vanmorgen opeens een zere keel!!!
je hoefde er maar naar te wijzen en dan piepte de arme al.
de keel was niet alleen pijnlijk maar ook opgezwollen. meteen dierenarts gebeld en kon om 1 uur terecht.
Daar zat ik dan met mijn maat in de wachtkamer. Je oog valt dan natuurlijk op het rekje met folders waaronder ook 1 met adres van een begraafplaats voor huisdieren. Mijn hond zat als dood tegen mij aan, zelfs een binnenkomende poes deed m niks. en dus sprongen de tranen in mijn ogen.
Mevrouw DA heeft m onderzocht, wat het is weten we nog niet want dan moet hij onder narcose om in zijn bek te kunnen kijken. Eerst maar pijnstillers meegekregen en 2 injecties met ontstekingremmers en penicilinekuur.
Thuis gekomen met zijn drieen op bed gaan liggen en heb mijn hond geen moment uit het oog verloren.
Gapen lukt m niet echt en 1 keer blaffen gaat net.
Er zit een grote bobbel rechts. Dat wordt dus toch morgenochtend naar de DA voor een narcose en dat is een risico met zo'n oudje. Ik hou mijn hart vast en heb meerdere malen tranen vergoten vandaag. Gelukkig is hij wel een heel stuk kwieker vanavond en heeft zelfs honger maar omdat hij tot morgenochtend nuchter moet blijven krijgt hij niks.
DA dacht aan een splinter van stok (die we altijd gooien) of stukje van een droog pensstaafje....ZUCHT...
Heeft iemand anders zo iets meegemaakt met zijn hond???
De bobbel is wel heel plotseling en accuut want gisteravond laat was er nog niets aan de hand...