pizzahut de pizzahut kentucky friet chicken en de pizzahut de pizzahut de pizzahut kentucky friet chicken en de pizzahut Mac Donalds mac donalds kentucky friet chicken en de pizzahut
Missy
Geplaatst: 20-02-02 21:27
neeeeeeeeeeeeeeeee nu ga ik de rest van de avond dat liedje weer zingen
*handjes boven hoofd in vorm van dak* *handjes onder oksel en een kip nadoen* *handjes maken een M*
Lennon
Geplaatst: 20-02-02 21:30
Zingen ga k nog net niet doen (omgeving sparen van mijn zangtalent...) Maar ik krijg wel elke keer zin in pizza van de pizzahut en in kip...
Hoezo raar
Druif_01
Geplaatst: 20-02-02 21:44
hihi in ons economie boek (pincode) staat bij hoofdstuk 9 zo'n foto en daar staat zo'n karretje, en daar staat op: pizzahut hihi ik gelijk kei hard lachen natuurlijk, ik vind het eigenlijk best wel een irritant liedje maar als je het in de discotheek hoort is het wel funny, hihi en dan die flugelwave
Nintu
Geplaatst: 20-02-02 21:51
Dit meeeen je niet.. Ben ik net van dat liedje af zit ie weer in mn hoofd!!
Okay dan deeeeeee pizza hut de pizza hut kentucky fried chicken en de pizza hut mc donalds mc donalds!!!!!!!!!!!!
En dan nu:
Chillen chillen in een bubbel-bubbelbad,chillen chillen chillen in een bubbelbad,chillen in een bubbel bubbel bubbel bad,chillen chillen chillen in een bubbelbad,ik wil chillen,chillen,chillenchillenchillen in een bubelbad,chillen in een bubbel bubbel bubbelbad,chillen chillen chillen in een bubbelbad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klijn
Geplaatst: 23-02-02 16:28
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH help nu heb ik allebij die liedjes in mijn kop