Hihi ik ben nooit echt netjes geweest, mijn zusje ging vroeger elke zaterdag met een sopje haar kamer schoonmaken, ik kan me niet herrineren dat ik dat ooit gedaan heb
Nu woon ik dus samen met mijn vriend op een boerderij, met veel vertrekken. Zon beetje alle buren hebben een huishoudster, maar wij niet.
Ik heb 2 kamers die ik voor het oog redelijk schoon hou , de woonkamer en de eetkamer, maar verder ben ik beslist niet iemand die om de dag stofzuigt of elke week met een sopje alles bij langs gaat, pas als ik zie dat iets wel erg stoffig wordt
ga ik er even met een doekje met glassex langs.Ook onze tuin is bepaalt mijn hobby niet, het gras staat dan ook wel erg hoog op sommige plaatsen. (haha en hoe los je dat op: paarden in de tuin en het is weer kort:p)
Mijn moeder ergert zich hier dood aan, en durft amper mensen mee te nemen naar mij toe. Om mij heen zie ik veel leeftijdgenoten die ook niet zo fanatiek huishouden en waar het nou niet bepaald netjes is....
De generatie van mijn moeder werkte vaak niet, bleef thuis bij de kinderen en besteedde de hele dag aan het huishouden.
Ik werk, als ik vrij ben rij ik de paarden en internet ik graag, en dan ruim ik vaak alleen het hoognodige op, de rest schuif ik voor me uit. Ik moet zeggen dat ik en mn vriend ons er ook niet aan ergeren.
Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie alles spik-en-span of gaat het net zo?

) neem ik dan de wc wel regelmatig even mee.
.
.
. 

Krijg altijd commentaar, het meest op de tuin trouwens (En ze zou volgens mij een rolberoerte krijgen als ze nu de tuin zag