AAAah Kamer opruimen!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

AAAah Kamer opruimen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 15:05

Daar heb ik toch zooooo een hekel aan he!!!! En ik ben vast niet de enige..... Maar je kan het ook niet leuk maken ofzo het MOET gewoon echt vreselijk..... Ik moet het echt elke dag opruimen, jullie???!!!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 15:11

ik vind het ook vreselijk!!!!
ik maak het altijd leuk om keihard de muziek aan te zetten (wel muziek waar je lekker mee mee kan zingen *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:12

Geniet er nog maar van. Later heb je een heel huis om op te ruimen....

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:40

Mijn dochter is nu ook haar kamer aan het opruimen, moest van mij Extreme duivel

Ik geloof niet dat zij het heel erg leuk vindt maar ze heeft er weer eens een onwaarschijnlijke bende van gemaakt en dat vind ik niet leuk Scheve mond

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:57

Ik maak nooit troep hoor... neujjjj Schijnheilig Schijnheilig

Ik heb er ook nooit zin in... ik heb altijd een smoes van: te veel huiswerk, eigenlijk te druk met bokken Schijnheilig maar dat zeg ik natuurlijk niet he *LOL* *LOL*

Maar als ik het echt op moet ruimen... dan gooi ik alles in mn kast.. ja dan is het toch opgeruimd Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:26

Die smoezen kan mijn dochter niet gebruiken, ze heeft nog geen huiswerk en kan nog niet bokken }> Haar kasten zijn ook al tot de nok gevuld. Ze heeft een kamer van 8x4 en er was geen stukje vloer meer vrij!
Maar ze mag haar pony nu niet rijden tot haar kamer er weer netjes uitziet; ben ik een gemene moeder hé Extreme duivel

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:03

Percy schreef:
Maar ze mag haar pony nu niet rijden tot haar kamer er weer netjes uitziet; ben ik een gemene moeder hé Extreme duivel

Ben ik even blij dat mijn moeder nooit op bokt komt, dan kan ze dit ook nooit lezen Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:32

erg man die moeder die maar lopen te zeuren: ruim je kamer het lijkt net of er een bom is onploft.

ik stel het altijd uit maar ik moet het wel doen anders betalen me ouders me stalling niet meer. gemeen he van ze dat ze we chanteren.......

dus ga ik zo maar even opruimen............ Schijnheilig

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:47

stel je voor je studeert in een andere stad en woont daar ook
ben bent toch elk weekend thuis..
dat betekend dus 2 kamers die je moet opruimen!!
en allebei zijn een even grote bende!!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:50

ik hoef mijn kamer nooit op te ruimen, het zal mijn ouders een zorg zijn of het er een zwijnenstal is of niet, vroeger moest ik dat wel, maar ik hou mijn kamer nu gewoon automatisch al opgeruimd, dus dat scheelt, hihi ik laat nu altijd alles beneden in de kamer slingeren, heb ik er tenminste geen last van Extreme duivel

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:37

Nou ze kunnen er hier ook wat van. Af en toe moet ik ze even flink toespreken want dan hebben ze er een enorme troep van. En niet alleen in hun kamer. Ze laten ook nog eens alles rondslingeren in de woonkamer. Als ik eerder vrij ben dan bel ik gauw even naar huis dat ik er aan kom, mijn man zegt dat ze dan allemaal gaan rennen om op te ruimen. *LOL* Ach maar ik mopper nu wel, maar als ze er niet meer zijn dan zal ik die rommel best missen *LOL* (hoop trouwens niet dat ze dit lezen)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:44

Toen ik nog bij m'n ouders woonde was ik ook een gigantische sloddervos. M'n kamer zag er niet uit, overal paardenbladen, boeken en andere rotzooi.

Mijn eigen huisje is eigenlijk altijd netjes. Alleen m'n buro is nog een puinhoop, maar ik mis ook nog steeds wat kasten om alles op te ruimen.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 09:34

Percy schreef:
Die smoezen kan mijn dochter niet gebruiken, ze heeft nog geen huiswerk en kan nog niet bokken }> Haar kasten zijn ook al tot de nok gevuld. Ze heeft een kamer van 8x4 en er was geen stukje vloer meer vrij!

ach kom op kinder mogen toch wel rommel maken Tong uitsteken
me moeder zei er bij mij op een gegeven moment maar niets meer van ik had me hele kamer vol met ontiegelijk veel barbies en paardjes.
daarnaast had ik een heel klimrek door me hele kamer gebouwd voor me pappegaai.. dat ging ik me moeder vol trots laten zien en japie vond het geweldig me moeder die viel bijna flauw Haha!

Paulette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:18

Zeg, waar zijn sommige moeders eigenlijk mee bezig????
Waarom zou je je kamer opruimen als je zelf niet met de rommel zit??

Sommige ouders snappen er echt niks van.... zucht

Bij mij moet je ook niet onder mn bed kijken of in mn kast, want dan
val je ook zeker weten flauw.

(gelukkig ben ik er aan gewend hihi)

FjordenFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:27

waarom zou je je kamer moeten opruimen als het toch weer een rommel wordt? Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:09

Ben ik dan de enige die het niet echt erg vind? Ok ik hoef het niet iedere dag maar regelmatig als ik boven aan het compen ben (Ok geef toe als beneden de comp vrij is of als ik naar pinky kan dan doe dan gaat dat voor...) en wat muziek aan het luisteren dan ga ik altijd mn kamer weer netjes maken Lachen Wel liggen mijn kleren altijd door heel mn kamer dus dat maakt het zitten onmogelijk, dus eigenlijk MOET ik wel, maar als ik dan eenmaal bezig ben wil ik wel alles mooi en netjes hebben Lachen