) ..... maar oke..... nu is dus de tijd aangebroken dat ik met mn proeves aan de slag moet! En daar ben ik dus ook mee bezig, de proeve observeren heb ik goed doorstaan, maar nu..... moet k een gesprekje voeren met de klas... een gesprekje waarbij ik antwoorden als het ware uit de kids moet trekken!
Heel leuk allemaal.... maar ikkrijg al de zenuwen als ik alles op papier moet zetten, doelstelling enz. Ik weet dan niets meer en de volgende dag zit ik met de problemen en ik ben ik stik onzeker!Normaal gesproken kan je mij voor een groep zetten en ik klets wel echt als er iets is wat ghoed kan is het dat wel! Kletsen kan ik als de beste! Vaak ook nogwel zinnige dingen hoor! En alsik een spreekbeurt/presentatie moet houden.... geen probleem... iemand uitgevallen ik doe het wel en ik verzin wel wat of improviseer wel! Maar nu ik zie het helemaal niet zitten! Alles gaat fout, ik wil weg lopen, ik wil door grond zakken, k wil stoppen met de opleiding enik zit te twijfelen of ik toch niet beter de paardenkant op kan gaan, terwijl ik hierna (spw) dolgraag naar de pabo wil.... ik wilde dat ik al iets van 23 was en alles heb geleerd en alles weet en ook alles kan toepassen! Dat ik mn eigen klasje al vast had enz. Dat ik al die 'ellende' al gehad had!
Ik wilstoppen om van die klote stage af te zijn, maar ik wil ook doorgaan omda tik mn eigen klas wil hebben!
Hoe kan ik mijn doorzettingsvermogen weer omhoog krikken om hem uit dat 0,0 gehalte te halen?
Hoe krijg ik mijn onzekerheid weer terug?
Wat moetik nu doen.. afgezien van morgen gewoon weer bikkelhard er tegenaan gaan en blijven ademen????
(dit is echt niets voor mij om me zo te voelen, maar tja....) Terwij lik a.s. zaterdagavond een kennismakingsavond meot organiseren met dansje en sketch en iedereen uitnodigen, en alles op regel laten lopen... das geen probleem dat is juist leuk al dat organiseren!
Maar ik zie echt op tegen morgen!*help*

en gelukkig was mijn 'woensdagjuff' ook heel positief, ze vond dat het best goed ging, ik was nu alleen te gesloten, maar er was werl rust en vertrouwen aldus haar!
Na de vakantie ga ik maandag weer een gesprekje doen, over de vakantie.... misschien als iemand leuk tips heb.... alles is welkom! Ik zag er wel behoorlijk tegenop vanmorgen, en was ook stuki onzeker wat helemaal niets voor mij is! Maar toen ik het had gehad ging het wel weer! *zucht* (van verlichting!
)
, ik ga zaterdag naar de open dag van de pabo in Ede, ik weet nu zeker dat ik dat wil doen en dat ik het daar ook niet altijd even makkelijk zal krijgen, maar dat neem ik erbij omdat ik als ik klaar ben een superbaan heb met die kids! Heerlijk!