Ik moest namelijk bloed prikken, maar dat vind ik zoooóooóo eng!!
Auw auw auw, en t doet zo'n zeer!!!!
(valt wel mee, maar goed...
)Nu zit er dus een pleistertje op...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

greetje schreef:Tja bloedprikken is zeker niet leukmaar af en toe moet het. Ik kijk gewoon de andere kant op. Ach en achteraf valt het allemaal wel mee. Waar ik wel een grote hekel aan heb is aan een infuus liggen. Ik heb gelijk altijd aderontsteking en dat is niet fijn.
ik moest bijna huilen om hem zo te zien huilen. 
Billy schreef:Ben verpleegkundige en moet af en toe zelf bloed prikken of infuusnaalden inbrengen. }>
:(:(
) mn arm weg, dus zei meteen een zuster erbij geroepen!!
Nou toen was er dus geen uitweg meer, ze hadden mn arm in de houdgreep, en'*prik*!!!!!!
Sjuimpje schreef:Brrr,
dan mag ik namelijk onder narcose alleen schijn je daar wel hondsberoerd van te zijn en sommige blijven daar maanden last van houden!
Heb al heeeeel wat keren moeten vragen of ze niet alsjeblieft toch in mijn linker willen prikken, maar nee hoor "ze zijn wel wat gewend"....!!! Na 4 keer misprikken }> willen ze er dan eindelijk toch wel aan geloven, en wordt er een beetje schaapachtig aan me gevraagd of ik toch maar mijn linkerarm wil geven....
doorgebracht; bij iedere beweging kwam er weer een golf.
Gwen schreef:Gelukkig word ik niet warm of koud als ik bloed moet laten prikken. Ik ga gewoon rustig zitten koekeloeren hoe de verpleegster de naald in mijn arm jast. Bikkel, hè?!![]()