Twee zusters moesten me in bedwang houden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Twee zusters moesten me in bedwang houden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 16:13

Haha, omdat ik anders ieder keer mn arm wegtrok!!
Ik moest namelijk bloed prikken, maar dat vind ik zoooóooóo eng!! Koe
Auw auw auw, en t doet zo'n zeer!!!!
(valt wel mee, maar goed... Schijnheilig )

Nu zit er dus een pleistertje op... Verdrietig

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:15

Ik vind bloed prikken ook niet zo fijn. Gelukkig hoeft dat niet vaak, maar als het moet kijk ik altijd de andere kant op. Dat helpt erg goed. Voor je het in de gaten hebt, is het al voorbij

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 18:02

hihi
Ik ben afgehard. Laatst toen ik in het ziekenhuis lag moest het eens in de 2 uur(!!!!!!). En vooral 's nachts Boos! . Ben het dus een beetje gewent geworden.

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 18:03

pleister? toen k moest bloed prikken werdt meteen de hele verband rol om me arm gedaan!!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 18:10

Ik sta meestal aan de goede kant van de naald Haha!
Ben verpleegkundige en moet af en toe zelf bloed prikken of infuusnaalden inbrengen. }>
Maar zelf vind ik prikken ook niet echt leuk, maar ja, soms moet je wel Pling

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 18:50

en dan te denken dat mn moeder zo gek is om een keer in de zoveel tijd vrijwillig in dr arm te laten prikken.... brrrr Mn mams geeft al een boel veel jaartjes bloed bij de bloedbank. Als ik 18 ben mag ik ook maar ik weet niet of ik t wel ga durven

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:02

bah ik haat dat ook altijd bloedprikken

de vorige keer hebben zze iets van 10 buisjes ofzo afgetapt.....
bah bah bah
maar de verpleger was wel super knap Kwijl dat scheelt dan weer

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:15

Tja bloedprikken is zeker niet leukmaar af en toe moet het. Ik kijk gewoon de andere kant op. Ach en achteraf valt het allemaal wel mee. Waar ik wel een grote hekel aan heb is aan een infuus liggen. Ik heb gelijk altijd aderontsteking en dat is niet fijn.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:36

greetje schreef:
Tja bloedprikken is zeker niet leukmaar af en toe moet het. Ik kijk gewoon de andere kant op. Ach en achteraf valt het allemaal wel mee. Waar ik wel een grote hekel aan heb is aan een infuus liggen. Ik heb gelijk altijd aderontsteking en dat is niet fijn.

Wat erg Greetje! Het lijkt met niet echt fijn om heel de tijd aan het infuus te liggen.

Mn broertje moest dat ook 3 jaar geleden (toen was hij 2) en hij snapte het niet, dus hij ging huilen en huilen enzo... en ze prikten nog 3 keer verkeerd ook Boos! ik moest bijna huilen om hem zo te zien huilen.

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 21:06

vroeger had ik er geen problemen mee..
maar ik heb en een dikke uit waardoor ze heel moeilijk mn aders voelen en mn aders "rollen weg" waardoor het 9 vd 10 x mis is..
en ze hebben al n paar x in mn spier geprikt (dat doet zo ongelovelijk pijn) dus nu heb k er een hekel aan!!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:03

Billy schreef:
Ben verpleegkundige en moet af en toe zelf bloed prikken of infuusnaalden inbrengen. }>

Misselijk Misselijk Misselijk
toen ik met de ambulance binnekwam,lagen er overal van die naalden,en handschoentjes, en enge machines
bah,ik werd lijkwit, en moest bijna kotsen Misselijk
en Anneke, ik ben precies jou! ik ga ook helemaal druk en wild lopen doen als t erop aan komt Boos!:(:(

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:20

moest ik ook een keer!!
ik zat echt een andere kant op te kijken maar ze zeggen dat het geen pijn doet maar dat vond ik wel hoor!!!!
en ik weet niet lijkt net of je arm een beetje verlamd is (of ben ik nou echt zo'n aansteller?? Verward )
maar ja in ieder gaval ik vond het niet leuk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:49

Ik ga altijd bloed geven...
Als je je goed (als het lukt) ontspant doet het echt geen pijn. Tenzij je een miep hebt die het nog moet leren.... Frusty

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 23:19

*LOL*
Ik zei toen ze zo'n afknelband omdeed en de naald klaar had: ehm, kunnen we heél even wachten?? Clown

Toen ze wilde prikken, trok ik iedere keer (tsja,reflex... Schijnheilig ) mn arm weg, dus zei meteen een zuster erbij geroepen!!
Boos! Nou toen was er dus geen uitweg meer, ze hadden mn arm in de houdgreep, en'*prik*!!!!!!
Koe

Ahem, jaja, ik ben een echte bikkel... Cool

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 16:37

Ik moest afgelopen zomer een aantal keer bloed laten prikken...ik word er misselijk van en voel drie dagen later nog steeds waar ze geprikt hebben...elke keer dat die buisjes verwisseld moesten worden kon ik wel door de grond gaan, ze deed het ook zo onvoorzichtig! *****wijf!!!! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 16:54

Ik kan echt niet tegen die mensen die verkeerd prikken...De eerste keer had ik echt een ongelofelijke bloeduitstorting en twee dagen een stijve arm! Boos!
Was niet echt blij toen ik weer een keer heen moest, maar toen heb ik niets gevoeld Haha! En de afgelopen twee keer ook niet *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 12:07

Mijn aderen zijn behoorlijk goed te zien, dus das wel een voordeel. Ze prikken bij mij wel in één keer goed, maar ik hoop wel dat afgelopen jaar de laatste keer was, als ik er aan denk.... Misselijk

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 12:18

Brrr,
ik moet over een jaar weer onder het mes en waar zie ik het meest tege op?
Juist!
de prikken!
Met name de ruggeprik en het infuus.

ik zit nog in dubio of ik ook het glas gelijk uit mijn gezicht laat halen, dan mag ik namelijk onder narcose alleen schijn je daar wel hondsberoerd van te zijn en sommige blijven daar maanden last van houden!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 14:02

haha ik trek ook altijd mijn hand weg!!!
het duurde een half uur toen ze eindelijk die prik in arm hadden Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:41

Sjuimpje schreef:
Brrr,
dan mag ik namelijk onder narcose alleen schijn je daar wel hondsberoerd van te zijn en sommige blijven daar maanden last van houden!

Nou,niet echt beroerd.
Eerder suf Slapen
Je bent ong. 2 maandjes wat minder aanwezig, en je kunt het ook merke aan drukte, als het op een moment druk is,dus veel mensen, word je(ik tenminste..) een beetje misselijk.....
Verder is een narcose beter als een ruggeprik Lips are sealed

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:27

Ik heb ook last van een rollende ader, maar alleen in mijn rechterarm. En waar willen die eigenwijzen altijd prikken...? Juist, in die rechterarm. Boos! Heb al heeeeel wat keren moeten vragen of ze niet alsjeblieft toch in mijn linker willen prikken, maar nee hoor "ze zijn wel wat gewend"....!!! Na 4 keer misprikken }> willen ze er dan eindelijk toch wel aan geloven, en wordt er een beetje schaapachtig aan me gevraagd of ik toch maar mijn linkerarm wil geven.... Extreme duivel

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:40

Gelukkig word ik niet warm of koud als ik bloed moet laten prikken. Ik ga gewoon rustig zitten koekeloeren hoe de verpleegster de naald in mijn arm jast. Bikkel, hè?! Haha!

Maar die narcose... praat me er niet van. Ik heb 2 keer een hele nacht Misselijk doorgebracht; bij iedere beweging kwam er weer een golf. Vork
Gelukkig hoef ik voorlopig niet meer naar het ziekenhuis. Lachen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:57

Bij mij doet het nooit pijn het gaat snel.......maar heb het niet zovaak gehad,,...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:04

Gwen schreef:
Gelukkig word ik niet warm of koud als ik bloed moet laten prikken. Ik ga gewoon rustig zitten koekeloeren hoe de verpleegster de naald in mijn arm jast. Bikkel, hè?! Haha!

Zooo jij bent echt een bikkel Cool
Ik heb er altijd naderhand ook nog last van, dan heb ik gewoon een aantal dagen minder kracht in mijn arm.

Oh god...
ik denk wel dat ik dat glas maar laat zitten,
heb geen zin om een hele dag kotsend in het ZH door te brengen.

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:53

Ach, bloedprikken vind ik niet zo erg eigenlijk, alleen die buisjesverwisselen mág best iets rustiger vind ik Boos!