Ik ben een man en dat is een geluk Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan' Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel En als iets kapot is dan maak ik het heel Parkeren is easy; gewoon in een keer En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer!
Ik ben een man en ik denk logisch na ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug Ik maak van een olifant in no time een mug En al deel ik met duizenden vrouwen het bed Ben ik juist de man, in plaats van een slet Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan! En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier Ik word niet dronken van twee glazen bier Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een banketstaaf Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit He, ik kan het vangen als iemand iets gooit En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN?!
Hier konden we natuurlijk op wachten!
Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer! Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen! Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan: Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto's het einde vindt, Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen: Zonder een vrouw zijn ze verloren!
Klijn
Geplaatst: 18-02-02 15:27
deze is leuk
_Debbie_
Geplaatst: 18-02-02 17:31
Hij is goed patries! hahahhaa waar heb je die vandaan??
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een banketstaaf
haha dat rijmt niet helemaal (en ik weet wel wat er eigenlijk hoort te staan hoor ) hij's erg grappig moet ik zeggen!
Pink_Horizon
Geplaatst: 18-02-02 20:08
hahaha dies echt geweldig! het mooiste is dat het nog helemaal klopt ook
Ptries
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 21:58
Ik kreeg hem opgestuurd via de email en ik wou hem jullie niet onthouden, hij klopt inderdaad helemaal he?
Death_Squad
Geplaatst: 18-02-02 22:36
Nee, want ik ben geen voetbval fan En ik speel niet met auto's (wel met een variant daarvan...maar toch)
Dat van de vrouw....? mijn vriendin strijkt helemaal niet voor mij! om dan nog maar te zwijgen over wie er kookt!
Karin
Geplaatst: 19-02-02 00:30
Speciaal voor Joost dan, ook in het Engels:
I'm Glad I'm A Man
I'm glad I'm a man, you better believe.
I don't live off yogurt, diet coke, or cottage cheese.
I don't bitch to my girlfriends about the size of my breasts.
I can get where I want to - north, south, east, or west.
I don't get wasted after only 2 beers,
and when I do drink, I don't end up in tears.
I won't spend hours deciding what to wear.
I spend five minutes max fixing my hair.
And I don't go around checking my reflection
in everything shiny from every direction.
I don't whine in public and make us leave early,
and when you ask why get all bitter and surly.
I'm glad I'm a man, I'm so glad I could sing.
I don't have to sit around waiting for that ring.
I don't gossip about friends or stab them in the back.
I don't carry our differences into the sack.
I'll never go psycho and threaten to kill you
or think every guy is out there trying to steal you.
I'm rational, responsible, and logical too.
I know what the time is and I know what to do.
And I honestly think its a privilege for me
to have these two balls and stand when I pee.
I live to watch sports and play all sorts of ball.
It's more fun than dealing with women, after all.
I won't cry if you say it's not going to work.
I won't remain bitter and call you a jerk.
Feel free to use me for immediate pleasure.
I won't assume it's permanent by any measure.
Yes, I'm so very glad I'm a man, you see.
I'm glad I'm not capable of child delivery.
I don't get bitchy every 28 days.
I'm glad that my gender gets me a much bigger raise.
I'm a man by chance and I'm thankful it's true.
I'm so glad I'm a man and not a woman like you!
I'm Glad I'm A Woman
I'm glad I'm a woman, yes I am, yes I am I don't live off of Budweiser, beer nuts and Spam I don't brag to my buddies about my erections I won't drive to Hell before I ask for directions
I don't get wasted at parties and act like a clown and I know how to put the damned toilet seat down! I won't grab your hooters, I won't pinch your butt my belt buckle's not hidden beneath my beer gut
and I don't go around "readjusting" my crotch or yell like Tarzan when my head-board gets a notch I don't belch in public, I don't scratch my behind I'm a woman you see - I'm just not that kind!
I'm glad I'm a woman, I'm so glad I could sing I don't have body hair like shag carpeting It doesn't grow from my ears or cover my back When I lean over you can't see 3 inches of crack
And what's on my head doesn't leave with my comb I'll never buy a toupee to cover my dome Or have a few hairs pulled from over the side I'm a woman, you know - I've got far too much pride!
And I honestly think its a privilege for me to have these two boobs and squat when I pee I don't live to play golf and shoot basketball I don't swagger and spit like a Neanderthal
I won't tell you my wife just does not understand stick my hand in my pocket to hide that gold band or tell you a story to make you sigh and weep then screw you, roll over and fall sound asleep!
Yes, I'm glad I'm a woman, a woman you see you can forget all about that old penis envy I don't long for male bonding, I don't cruise for chicks join the Hair Club For Men, or think with my dick
I'm a woman by chance and I'm thankful it's true I'm so glad I'm a woman and not a man like you!
Clautje
Geplaatst: 19-02-02 13:06
Pinky_girl schreef:
hahaha dies echt geweldig! het mooiste is dat het nog helemaal klopt ook
inderdaad :D:D:D:D
Death_Squad
Geplaatst: 19-02-02 14:08
Karin, zoooo fijn dat jij denkt aan mijn linguistische voorkeur
Dees
Geplaatst: 19-02-02 14:58
Die waren op het net gezet door Jeroen van Inkel, radio 538. Die kreeg ze op verzoek aangeboden door twee verschillende luisteraars... Was een bijzonder leuke uitzending...met Candle-light muziek op de achtergrond