gesmolten m & m's gegeten!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

gesmolten m & m's gegeten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 15:44

ja ik heb net met me vriendin 2 zakken m&m's gekocht en we hadden ze toen in een schaaltje gedaan en in de magnetron gezet!!
toen begon het te sissen en toen heb ik de magnetron stop gezet, maar ja de binnenkant was alleen gesmolten en ze stonken toen ik ze eruit haalde!!ze stonken naar plastic!!, uiteindelijk hebben we ze toch wel opgegeten en we leven nog Haha! Haha! Haha! *LOL* *LOL* *LOL*
maar het hele huis stinkt er nog naar!! Misselijk Misselijk
en we zijn heeeeel misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Verdrietig Verdrietig Verdrietig Frusty Frusty Frusty

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 15:57

bah... ransbeer!! *LOL*

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 18:45

Gatver, had die M&M's gewoon opgegeten, dan waren ze lekker geweest! Vingers aflikken Waren zeker die met nootjes? (Die gele) Nootjes stinken als je ze 'bakt'. Clown Heb je geen luchtverfrisser of spuit-deo om de stank weg te krijgen??? Knipoog

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 19:39

Waarom stop je ze dan ook in de magnetron????

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 19:46

smurrriee!!!! Haha!
gatver wahahhahaahaha wel leuk ideetje maar t lijkt me echt ranzug!!
warme chocolade m&m's bleh Misselijk
XXXangel

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:18

agg, ik vin t juist wel jummie Haha!
lekker man Lachen
was zeker met tania; 2 mutsen Haha! hehe, geintju

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 22:04

Dat moet je dus nooooooooooit doen he!!! Droge dingen die geen of nauwelijks water bevatten in de magnetron zetten. De magnetron verhit dingen door er microgolven doorheen te jagen waardoor waterdeeltjes zo hard gaan trillen dat het warm wordt. Als iets geen of nauwelijks waterdeeltjes bevat zal het in brand vliegen of ontploffen. Zoiets heb ik al eens van een vriend gehoord die een beker melkpoeder in de magnetron had gezet en daarna zn hele keuken bijna in de fik had staan! Dus ff een advies, nooit meer doen!!!!!!!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 22:23

Sypheron schreef:
Dat moet je dus nooooooooooit doen he!!! Droge dingen die geen of nauwelijks water bevatten in de magnetron zetten. De magnetron verhit dingen door er microgolven doorheen te jagen waardoor waterdeeltjes zo hard gaan trillen dat het warm wordt. Als iets geen of nauwelijks waterdeeltjes bevat zal het in brand vliegen of ontploffen. Zoiets heb ik al eens van een vriend gehoord die een beker melkpoeder in de magnetron had gezet en daarna zn hele keuken bijna in de fik had staan! Dus ff een advies, nooit meer doen!!!!!!!

haha dus je weeet het de volgende keer een bakje water er door heen gooien en flink roeren Haha!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 23:31

ja clau dat was met tan ja!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

maar mijn vriendin die had ze in de over gedaan en dat was wel super lekker dus ik dacht nou de magnetron is het zelfde dus toen deden we ze in de magnetron!!
maar dat werd niet echt een suc6 gelukkig heb ik die bakkies er op tijd uitgehaald!!! *LOL* *LOL* *LOL*

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 23:37

marfiek"]
[quote="Sypheron schreef:

haha dus je weeet het de volgende keer een bakje water er door heen gooien en flink roeren Haha!
[/quote]

Whahahahahahahahahahahahahahahahahah
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah
haahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaa!!!
*angel heeft Huilen van het lache!!*

We schakelen weer over naar Carlo met Life and Cooking!
Kuz Angel