Skeuren!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Skeuren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 16:42

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen (het kan nog steeds btw) heb ik sinds woensdag mijn felbegeerde roze papiertje, en da's best fun! Mijn baas had gezegd dat ik zijn auto ook wel eens een paar keer mocht lenen. Naja, ik dus zoeken en zoeken naar het juiste moment om dat eens te abusen. Nou, vandaag was het zover. Yvette (zijn vriendin) was er en we wilden broodjes eten, en ik wilde taart halen. en dat kan echt niet op de fiets! Is maar 300 m ofzo, maar dat kan dus echt niet. Hij vond het allang best, dus Yvette en ik in de auto (zij heeft geen rijbewijs) en lekker rondgecrossed. Niemand doodgereden, geen deuk in 't polo-tje... Was wel jammer eigenlijk. Zelfs de taart heeft het overleefd... Ongelofelijk! Mijn mams auto is een beetje een opgefokt dingetje, maar dit VW polo-karretje ook hoor. Lekker brullen met gasgeven! hehe, bochtje... Heel goed...
Heb zelfs de knipper misbruikt (niet gebruikt dus), en m in 1x goed geparkeerd... *LOL* Straks scheur ik rond en kan mijn baas naar z'n auto fluiten, denk maar niet dattie dan nog terugkomt! Haha! We kwamen ook de pliesie nog tegen, maar weer wilden ze mijn kersverse rijbewijs niet zien! Zelfs niet toen ik een paar meter verdrijvingsvak meepikte... Flauw he? Vork

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:27

Nouwwwwww, toch heel goed van je hoor, dat je geen paaltjes heb omver gereden Haha!:D
Gefeliciteerd met je prestatie *LOL* *LOL*

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:45

jammer , ik had best een paaltje willen hebben }> ( aandenken aan een van laui's eerste auto-ritten Haha! ).

leuk dat je je rijbewijs hebt !