ik schrik me elke keer weer dood!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

ik schrik me elke keer weer dood!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 20:42

wij hebben dus een rookmelder in de gang hangen, maar de battarijen zijn op dus geeft hij ongeveer elk uur een piep, heel hoog en een k u t geluid.
ik schrik me dus elke keer weer kapot, vanacht d8 ik dat er brand was *blonDT* Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:45

hahaha je lijkt mij wel Haha!

als bij ons de batterijen op zijn...dan gaat er ongeveer elke 5 a 10 minuten een klein piepje... en vorige keer wassik alleen thuis (HELD!!) Knipoog en toen was er dus zo'n piep elke keer...ik schrok me wezenloos!!

ik wist niet dat dat ding op was dus ik naar mn zus (paar huizen verderop) jaaa der zit een piep in ons huis!!! Haha! whaha en dat noemt zich morgen 17 Schijnheilig

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:51

bij ons gaat het brandalarm af als het hard waait, das pas eng!!en keihard gaat het dan!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:53

hihi ik had ook nog zoiets...mijn zus was op vakantie en ik moest voor de kat zorgen... maar ze hebben alarm, maar de garagedeur stond waarschijnlijk open toen ik weg ging Clown en 's ochtends vroeg gaat bij ons de telefoon (dat is zo aangesloten) "op dit moment gaat het alarm af bij Hansi en Johan"

dus wij schrikken ons de pleurus natuurlijk Haha! wij daarheen...keihard geloei haha...loopt die kat daar heel rustig rond Frusty

laterzz Party!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:28

hehehe, wat een poedersuiker geluidje he Knipoog *LOL* *LOL*

love2angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:47

ik was van het weekend op vakantie in loohorst en w d88 latten we lekker gaan gourmetten.
Dat deden we na een uur ging ook ineens het brandalarm af dus mijn pa naar boven en ff kijken loopt te terug naar bene gaat dat ding weer af.
Na 3 keer gelopen te hebben heeft tie de baterrij eruit gehaalt!!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 10:03

Bij ons ging ook een keer het alarm af toen we aan het gourmetten waren, gaat mijn moeder staan blazen bij dat ding. Ja dan gaat íe uit zegt ze..... Nou ik denk ma dat je een beetje teveel wijn op hebt.
Meeeen wat hebben wij toen gelachen.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 10:47

hahahahahaha, nee mijn vader laat die battarijen erin zitten en ik kan er niet bij want hij hangt boven het trapgat en dan ga ik ook geen fratsen uithalen Haha!

nouja, gisteravond ben ik maar een stuk of 3x wakker geworden hoor Frusty

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 11:05

Het is wel een veilig gevoel, zo'n rookmelder, ik heb er ook een. Bij mij hangt op de overloop (ik woon in een flat). Iedere keer als ik sta te koken (komt niet zo vaak voor Schijnheilig ) gaat dat kreng af. Ik kan er gelukkig zelf bij, dus dan gaat meteen de batterij eruit. Met het gevolg dat hij dan wel eens een paar dagen ligt...en daar heb je hem dan niet voor...
Maar toch wel weer fijn als je hoort dat hij het in die gevallen gewoon doet...

Gelukkig gaan de batterijen best wel lang mee, dus van piepjes in huis heb ik nog geen last gehad...

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 11:15

haha veilig wel ja, maar nu is het zooooooooooo irri Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 23:57

wat let je?!?! Koop nieuwe baterijen?? BlonT Knipoog
XXXangel

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 18:30

we waren net verhuisd en we moesten de rookmelder nog ergens hangen verlopig lag hij op de boven op de koelkast (dat is hoog bij ons) en mijn moeder ging pannenkoeken maken en ja hoor dat ding ging af. wist ze niet meer waar hij lag en wij zoeken en dat ding maar blijven piepen. was wel lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 18:46

angel schreef:
XXXangel

Dan moeten ze er nog wel in..... Haha! Anders blijft hij piepen...

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:34

Cassidy"]
[quote="angel schreef:
XXXangel

Dan moeten ze er nog wel in..... Haha! Anders blijft hij piepen...
[/quote]
ow sorry was ff vergeten dat ze hier zo blond zijn dat ze dat zouden vergeten hebben zij even mazzel dat jij het zegt! Lips are sealed Frusty
XXXangel

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 13:25

haha, ik ben wel blont maar weet heus wel dat er nieuwe battarijen in moeten en ik wil dat bestw el doen, maar zoals ik al eerder zei, dat ding hangt boven het trapgat en omdat ik nare ervaringen heb van naar beneden vallen Haha! ga ik echt niet daar boven hangen. Heb me moeder vanochtend nog even gezegd dat ze nou echt nieuwe erin moest doen anders mocht zij mij deze hele week emt de auto naar bonanza brengen Haha!
heerlijk he chanteren Tong uitsteken

maarja ze gaat nieuwe kopen, yeah!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:29

Anna-Jelly schreef:
haha, ik ben wel blont maar weet heus wel dat er nieuwe battarijen in moeten en ik wil dat bestw el doen, maar zoals ik al eerder zei, dat ding hangt boven het trapgat en omdat ik nare ervaringen heb van naar beneden vallen Haha! ga ik echt niet daar boven hangen. Heb me moeder vanochtend nog even gezegd dat ze nou echt nieuwe erin moest doen anders mocht zij mij deze hele week emt de auto naar bonanza brengen Haha!
heerlijk he chanteren Tong uitsteken

maarja ze gaat nieuwe kopen, yeah!

Zeer verstandig, een rookmelder is het niet waard om je nek voor te breken...

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:33

Ik schrik er niet meer van. bij ons gaat die elke avond als me moeder het eten klaar staat te maken af! tja, bij het minste rookje gaat dat ding al af! wel zielig voor die hond want dat ding gaat loeihard en harstikke hoog af! en honden horen alles harder dan een mens! Fjurdy gaat dan ook helemaal piepen en zich verstoppen met zijn pootjes over zijn horen!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:56

Sjimmy schreef:
Bij ons ging ook een keer het alarm af toen we aan het gourmetten waren, gaat mijn moeder staan blazen bij dat ding. Ja dan gaat íe uit zegt ze..... Nou ik denk ma dat je een beetje teveel wijn op hebt.
Meeeen wat hebben wij toen gelachen.

Hahahaha... had je er misschien toch beter water overheen kunnen gooien Haha!

Wij hebben ook zo'n rookmelder en vorige week ging ie steeds af, maar ik had het te druk met bokken *LOL* dus ik had geen tijd om naar beneden te gaan Haha! er was gelukkig niks ernstigs gebeurt