Orri's smurfen zijn op avontuur!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Orri's smurfen zijn op avontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:57

Het begon allemaal vanochtend.
Ik zat met mijn nog slaperige hoofd nog duf in de wachtkamer van de fysiotherapeute.
Ondanks dat ik alleen in deze ruimte zat voelde ik me enigszins ongemakkelijk. Ik had het gevoel dat iemand naar me zat te kijken. Ik voelde alsof er ogen op me priemden.
Maar er was niemand, ik wijtte het gevoel aan mijn slaap.
Opeens hoorde ik een sissend geluid. Verschrikt keek ik op!
Waar kwam dat geluid vandaan? Was er iemand binnengekomen? De fysiotherapeute was aan de andere kant van gang in een behandelkamer dus zij kon het niet zijn.

Ik draaide mijn hoofd rond en wreef de slaap uit mijn ogen. Nogmaals ging mijn blik de ruimte door. Plotseling werd mijn blik, als ware er een magneet er aan trok, naar beneden getrokken.
Mijn gezicht vertrok. Ik keek met een schok naar de lage tafel bij de kinderstoeltjes.
Daar, tussen de lego en speelgoed autootjes, lagen ze: drie blauwe wezentjes. Met beweegbare beentjes. Uitgeput lagen ze zomaar open en bloot op tafel.

Ze bewogen niet maar ik wist dat ik hun blikken had gevoeld en dat 1 van hen het sis geluid had gemaakt. Drie paar kille oogjes staarden me onbeschaamd aan.
Twijfelen over hun afkomst hoefde ik niet. Zonder moeite herkende ik ze van de beschamende foto's van Orri.
Het waren Grote Smurf, Leatherboy Smurf (die met dat zwarte broekje) en een gewone(geen bijzondere uiterlijke kenmerken maar je weet het: hoe normaler ze er van buiten uitzien; hoe zieker de geest van een smurf) Smurf.
Toen werd ik geroepen om de behandelkamer in te gaan. Na mijn oefeningen mocht ik weer gaan en lagen de smurfen nog steeds op de tafel. Okee, ze lagen niet in een bijzonder vulgaire houding maar sinds ik de foto's heb gezien weet ik wel beter!
Nu rest mij nog de vraag, wat doen ze hier? Waarom, waarom dan toch zijn ze hier in het wonderschone Limboland aangekomen?
Hebben die blauwe rakkertjes niet al genoeg avontuurtjes beleefd?
Wat staat mij nu nog te wachten? Zijn ze op doortocht (wat ik wel hoop) of gaan ze Limboland op zijn kop zetten?

Maar ik ben gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor 2! Dus Orri bedankt dat je ons toch de foto's hebt getoond zodat ik weet waar ik voor moet waken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-02-02 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 15:06

hahahahaahhaah, ik lig hier in een deuk Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 15:13

Tja dat maak ik nu nooit mee he *LOL*

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 15:56

Er was geen smurf meer te vinden vorige week in de Mac Nederweert. Allemaal verdwenen!!! Ze zeiden dat ze uitverkocht waren maar ik begin daar aan te twijfelen na dit verhaal en de foto's.
Ik weet niet of ik daar rouwig om moet zijn, zulke smurfen wil ik niet in de kamers van mijn kinderen Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 16:07

Haha Katrien!!!! Jij hebt echt humor. Grapjas! Party!! Clown *LOL*

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 17:08

*LOL* ik lig hier bijna onder mijn bureau....

Had je de grote smurf niet mee kunnen nemen?
die ontbrak namelijk *LOL*

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:30

hehehehe,grappig *LOL* *LOL* *LOL*

love2angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:31

ja ik weet al waarom ze dan zo bij jou op die tafel lagen want terwijl jij lag te slapen .... nee laat maar zittendat il je niet weten. Extreme duivel