Carnaval!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marsje

Carnaval!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 16:12

Hoe was jullie carnaval?
Mijne was heel leuk. Ik heb zaterdag meegelopen in de carnavalsoptocht. Met de muziek. Ben er nog mee op TV (StadsTV) geweest.

En jullie?

willempjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:28

Echt harstikke tof! we hebben zaterdag de 3e prijs gewonnen en zondag de 4e prijs TOPPIE! Zaterdag in Driebergen en zondag in Ojik!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 17:04

leuk zeg....

Was je verkleed in de optocht? of was dat niet nodig? Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 17:24

Echt verkleed was niet nodig. We hadden het dweilorkest-tenue aan. (jaja, ik ben "dweil" geworden *LOL* ) plus wat aanvullende versieringen. Iemand anders van de muziek had van die "bier-afstrijkgevallen" (hoe heet dat eigenlijk? Schijnheilig ) bij zich die we om onze nek hingen. En serpentines.
En tijdens de optocht had ik gehoopt om helemaal onder de confetti te zitten, maar later was ik het meeste al weer kwijt Frusty
Nou ja, doesn't matter zullen we maar denken. Het was iig heel leuk

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 17:46

Goaf! Al ben ik maar 1 dagje op stap geweest...
De rest heb ik centjes verdient in de friettent, al was dat ook meer lol maken dan werken. Tegenover de friettent waar ik werk staat nl ieder jaar een grote tent en daarin wordt flink gefeest. En ik mocht lekker met een vriendin in die tent broodjes kroket en frikandel gaan verkopen Lachen
Oftewel FEESTUH!!! *LOL*

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 18:42

mijn carnaval was super!!!! heb 2 avonden met de jongen gekust waar ik helemaal Lovers op ben. Lovers Lovers het was echt kei gezellig! voor herhaling vatbaar!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:42

carnaval was voor mij een gewone dag!!
ik heb er echt helemaal geen aandacht aan besteed, ik bedacht me zat ineens oo ja het is vandaag carnaval he!! Gaaaap Gaaaap
saaaai ben ik he *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 21:43

Vasteloavend was ontzettend gaaaaaaaf *LOL* ! Ben van vrijdag t/m dinsdag iedere avond uit geweest (varierend van half 12 tot half 5 thuis Knipoog ) En iedere dag was het echt ontzettend gezellig! Heb nu echt de smaak te pakken van het uitgaan! *FEESTEN* Party!! Party!! Party!!

Ik heb meegelopen in de boerenoptocht, nouja gelopen, ik zat in de bak van de bakfiets samen met een geitje (ik deed mee met de boerderij) en je wilt niet weten hoe vaak ik heb gehoord: Heee een (levende) geit! En daarna vaak: O nee 2 *LOL* . De eerste t/m tiende keer was nog wel leuk, daarna werd het saai Gaaaap
De boerebroeloaf zelf was wel saai, dat hele gezwam over dat huwelijk en het in de onecht verbinden.. blabla!

Enigste nadeel van dat hele carnaval is die muziek... volgens mij heb ik de komende 5 weken carnavalsmuziek in mijn hoofd *LOL*

En oja, zaterdag was het allergaafste! Maarja, dat komt natuurlijk omdat dat in Tegelen was, dat is veel gaver dan venlo Tong uitsteken . En omdat ik bas toen het liefste was en een andere vriend ook erg melig deed *LOL* Haha, lig weer in een scheur als ik eraan denk
Laatst bijgewerkt door assie op 13-02-02 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 22:05

Pinky_girl schreef:
Goaf! Al ben ik maar 1 dagje op stap geweest...

En dat was toch het gezelligste dagje!!! Mijn dinsdag was heel leuk, de res had ik ietsjes teveel vriendinnen met liefdesverdriet, mezelf met liefdesverdriet en ex van vriendin die helemaal doorflipte, maar gister was super!