Robin Hood

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

missy_m

Robin Hood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 19:28

Het is vakantie !! Mooi tijd om al die oude videobanden van Robin Hood terug te kijken.. Tja m'n vriendinnen vinden me lichtelijk gestoord maarja ik vind het helemaal te gek ....Nostalgie Haha! Ik heb ondertussen alle 6 de banden al weer gezien, dus 6x 3 uur = 18 uur Michel Praed als stoere Robin. Ik ben een echte fan Knipoog
De serie is in 1985 gemaakt en voor het eerst in 1987 uitgezonden. M'n ouders vooral m'n vader was er helemaal gek van en heeft toen alle 18 delen opgenomen. Ik heb een deel weer opnieuw opgenomen in 1996 toen de serie weer werd herhaald. Het is bij sommige banden dus echt de film zoeken tussen de ruis door Haha!
Maar het is echt de moeite waard!! Al die stoere ridders, heleboel mooie stuntpaarden (en veel paardenstunts) en natuurlijk Robin Hood, de sherif en Gisburne Kwijl En een heleboel mooie kastelen *zucht*
Zijn er nog andere bokkers die deze serie kennen?? (Vast niet Schijnheilig , maarja misschien de iets oudere bokkers ) .. Dan weten jullie vast wel of die vervolg serie met die blonde gozer als Robin nog is afgemaakt?? (na de dood van de echt Robin Huilen )

Maarja het interreseerd jullie vast geen ene biet Haha!

Party!!
Laatst bijgewerkt door missy_m op 12-02-02 21:34, in het totaal 2 keer bewerkt

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 19:41

Ik heb die series ook gevolgd, vond het echt gaaf, ook toen hij 'stierf' en de mysterieuze man in het woud verscheen een kap dragende van een mannetjes damhert!

Robin Hood = lekker ding Lachen
Ik had zelfs een klein fotootje in mijn agenda, uitgeknipt uit de tv-gids *LOL*

Zat toen trouwens nog op de middelbare school Lachen
Volgde het in 1996 ...

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 19:55

gelukkig nog iemand Haha! ik vond het wel jammer dat hij stierf hoor, daarna ging het geloof ik weer verder met een blonde jongen die de nieuwe Robin Hood werd, maar of dat nog verder is gegaan weet ik niet...

Ik vond trouwens Guy of Gisburne wel Lovers

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 19:59

Toen die blonde kwam, was ik een beetje mijn interesse kwijt Knipoog
die aflevering van zijn dood staat me ook het verst in mijn geheugen...
grrrr *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:45

Mhh van mij mogen ze die serie zo herhalen Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl . Ipv de tigste aflevering van The A team Misselijk .

Volgens mij zat ik toen ook op school ?? mhh dat is toch echt 9 jaar geleden aah wat gaat de tijd hard. Die eerste Robin was toch een zoon van een bekende acteur?? of was dat juist de 2de??

Heeft iemand daar foto´s van kan ik even lekker jeugd herinneringen ophalen Knipoog Tong uitsteken .

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:14

Uh nee, Robin Hood is niks!
Geeft mij maar lekkere Hercules, of stoere Xena Knipoog

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 14:08

Prisca"]
Mhh van mij mogen ze die serie zo herhalen Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl . Ipv de tigste aflevering van The A team Misselijk .
[/quote]

Jah dat zou weer ns leuk zijn. Ik heb ze dan wel op video maar dat maakt niets uit, het blijft gewoon leuk om te kijken. Binnenkort gaan ze de hele serie op dvd zetten heb ik ergens gelezen Lachen

[quote="Clautje schreef:
Uh nee, Robin Hood is niks!
Geeft mij maar lekkere Hercules, of stoere Xena Knipoog

Oh bah, dat vind ik echt 10 x niks hoor }> Zo nep, en saai, en gewoon Misselijk . Vooral Xena, in dat idiote pakie van d'r, op dat soort momenten zet ik de tv dus echt uit hoor Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:11

neeeeeeeeeeeeeeee geen robin hood Boos!
doe mij maar Berg van two guy's a girl and a pizza place Knipoog