Mijn NIEUWE KIP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nina

Mijn NIEUWE KIP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 11:25

Hey ik vind dit wel een verhaal om op 't Kippenhok te zetten Haha! :

Ik kwam van mijn verzorgpony's af en zag een kip op straat lopen!
Ik dat beestje pakken en ik zie een hele korte snavel! Er zat ook nog modder aan dus ik zag het niet helemaal goed...
Ik had m meegenomen naar onze schuur waar Keltic en Rowan staan (ons paard en pension shetje) en ik haal de modder van dat snaveltje af en die ik dat ie gewoon is afgeknipt!! (echt meer als de helft was er af!)
Even later sprijd hij ff zijn vleugels en zie ik een halve vleugel!!!!!
Hij was helemaal '' afgeknipt'' We denken dat ie dus mishandeld is maarja ik weet niet door wie.... Toen later in de avond kwam mn zusje thuis dus zij en mn ma gingen ff naar haar kijken en ze lag in de voeremmer van Rowan, hij had er mee gespoeeld, dus allemaal bloed enzo, maar leefde nof wel. Ik de dierenarts bellen hoe ik het moest ontsmetten. Met dettel ( Verward ) Dus ik erop smeren en dan maar afwachten tot morgen, nou hij leeft nog! Het gaat steeds iets beter. Ik mag m gelukkig houden ! We hadden al een andere kip (jip heet ze) en die was ook verwaarloost! Die stond in een weitje en kreeg 1 × per week eten ofzow. Het baasje van mn verzorgpony's heeft m gejat heheheh
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Nu gaat het ook al beter met die kip (gelukkig!!)

nou, dit was mijn wonderlijke spannende avontuur met de kip

greetzz nina

aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 11:35

echt zielig dat sommige mensen zoiets doen
gelukkig is die kip nu bij jou en kan die nog beter krijgen als eerst Party!!
leuk dat je hem mag houden Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:03

goeie actie van je hoor, veel succes!