Omdat hij uit het asiel komt is zijn leeftijd geschat op 5 jaar, hij zou dus een jaar of 10 moeten zijn maar hij kan net zo goed al 13 zijn. Toch al een behoorlijke leeftijd voor een kat. Als ik dat zo zie herinnert me het telkens aan het feit dat ik ooit afscheid van hem zal moeten nemen. Vreselijk al die huisdieren die we steeds maar overleven

Maar op een dag gebeurt dat toch...
Mijn kat heeft afgelopen jaar 2 operaties gehad...toen dacht ik ook van tja....straks moet ie alsnog een spuitje...Hij had nl. een gescheurde spier in zijn achterpootje. We weten niet hoe het was gekomen..maarja was die toen aan geopereerd en ging toen weer goed....was net allemaal genezen en naar de dierenarts geweest dat we niet meer hoefden te komen enz. Loopt ie de volgende dag weer kreupel...dus wij weer daarheen....is ze andere knieband gescheurd en andere achterpootje.....nou dus wij hebbe dure kat....maar wel lief en maar hopen dat ie nog heel oud word!!Want er bestaan ook oude katten hoor!ik ken een kat van 20. Maarja ik hoop voor je dat je kat nog even blijft leven

) begint echt een oud mannetje te worden. Ik heb alleen de mazzel dat ik er niet elke dag tegenaan hoef te kijken hoe hij aftakelt. Ik denk wel dat mijn ouders me mee laten beslissen als het eenmaal zo ver is dat hij niet meer kan, en daar kan ik nu al over wakker liggen.

Wat ook errug leuk is, is om de veters te pakken van m'n schoenen als ik ze aantrek