heb de hele dag niet kunnen bokken, maar tot mijn schrik is er niemand over dag 13 begonnen
hoe han dit?
Maarre mijn dag begon gister al slecht. Had gedacht dat ik het weekend geen dienst zou hbben, en Marc was vandaag ook vrij, en we zouden lekker gaan paardrijden (eh hij fietsen dus..) Heb ik wel dienst! Is er bovendien een nieuwe regel dat wij als assistentes bij de weekendspreekuren moeten zijn als we dienst hebben. moest vanmorgen dus al (
) om 11:00 beginnen. Vooraf ontbeten met 2 broodjes en melk. 't was niet druk, maar de 2e (en laatste) patiënt was goed raak. Een kat die met spoed geopereerd moest worden. Kon ik pas om 14:15 naar huis. Met Marc in de auto naar Groningen gesjeesd, daar 2 winkels in geweest (veel he?), oh ja en een Italiaanse bol bij Bakkerij Bart
gehaald. Toen weer naar assen, was precies om 17:00 weer op de praktijk. Is 1 patiënt geweest, mocht ik wel weer naar huis gaan. Hoop niet dat er vannacht wat komt. Morgen om 11:00 moet ik er weer zijn...
Vanavond heeft Marc gekookt (
), macaroni-ovenschotel, op mijn verzoek zo min mogelijk vet.... Was errus lekker, bedankt Kokkie!!!