Om kwart over 10 heb ik Karin opgehaald op het station (nou ja ik was 5 minuten te laat geloof ik). Toen zijn we naar mijn huis gegaan, hebben videobeelden van Jurita en Razinda gekeken en boktbroodjes gegeten!

Om precies te zijn boktmueslibroodjes en boktsuikerbrood met boktaardbeien/jusdorangesap en boktmelk, boktlions etc.

Toen zijn we om 1 uur naar de paarden gegaan. Eerst Jur opgezadeld en Karin ging er meteen op, in de binnenbak. Het ging hartstikke leuk en Jur liep erg lekker! Toen gingen we naar de buitenbak want het was zulk mooi weer en we konden daar ook beter foto's maken. Ook daar heeft ze nog even gereden. Ik had niet verteld dat Jur bij mij heel vaak er vandoor gaat in de buitenbak, en dat deed ze nu ook niet. Maar Karin is ook niet bang, dus dat scheelt. Toen nog even uitgestapt onder aan de dijk.
Toen Frulana opgezadeld en ik heb eerst even gereden. Frulana was een beetje druk. Daarna ging Karin erop. Ook zij vond Frulana heel anders dan Jurita. Frulana is sowieso al bijna 10 cm groter dan Jur en gooit wat hoger op. Haar aanleuning is alleen niet zo constant als die van Jur. Ook met Frulana ging het hartstikke goed en we zijn ook nog even buiten foto's wezen maken.
Toen zijn we naar huis gegaan, hebben we nog wat gegeten en gesnoept! Toen heb ik Karin al mijn fotoalbums laten zien (en dat zijn er nogal veel!) Daarna weer naar de paarden, Razinda los gelaten en buiten nog foto's gemaakt. Met Jurita hebben we nog even gewandeld en ik moest nog een paard losgooien.
Toen zijn we nog even naar de Albert Heijn geweest en nu zitten we bij Karin thuis! Foto's komen hopelijk deze week want ik heb geen digitale camera!
Maar het was een hele leuke dag en Karin kan erg goed rijden en ze is absoluut niet bang (en die 2 van mij zijn niet altijd even braaf).