Groetjes van Danielle

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Maar ja, als je toch geen tikken betaalt, maakt het niet zoveel uit als het downloaden wat langer duurt. Ga je ondertussen gewoon thee zetten of stofzuigen ofzo... 
Dat vind ik niet erg
Zit hier op maximaal iets van 160kbps (ISDN=7kbps).
Heel de dag ICQ, je ziet het meteen als je mail hebt, je hoeft je niet druk te maken om telefoontikken. Oh en online spelletjes ( www.counter-stike.net b.v.) zijn ook wel leuk op z'n tijd.

. Het verschil is of de verdeelcapaciteit van je kabelprovider groot genoeg is om alle abonnees van een goed signaal te voorzien en dat is bij Casema niet altijd het geval geweest. Casema doet nu wel hard z'n best, nadat er afgelopen zomer een petitie is aangeboden door een gebruikersgroep. We hebben hier in Utrecht ook al tijdelijk korting gehad op het abonnementsgeld. Over Essent heb ik wel goede verhalen gehoord, volgend jaar komen ze ook naar Twente en dan kunnen mijn ouders ook eindelijk internet via de kabel nemen. 
) voor 90 piek vermaand... eigenlijk dus niks.. en mijn broer betaalt het... 
Citaat:Op 2001-02-02 17:05, schreef Laui!:
Mijn vader wil ADSL tien keer sneller dan kabel, ook permanent en inderdaad 200 piek per maand. wij internetten met z'n tweetjes alleen wel een beetje teveel... Telefoon tikken dan... Dus dat is er zo uit (denktie). Jammere is dat wij in een dunbevolkt gebied zitten, dus voor zowel kabel als voor ADSL niet rendabel. Why? Maar ik krijg toch geen antwoord. Wel heel vervelend, want zelfs met ISDN zit ik nog te vaak te internetten... Ook voor bokt al hoor...
Laudie
voor ons zal er ook geen kabel of ADSL komen omdat we te 8eraf wonen (niet op een boerderij ofzo, geen eens)