Iemand heeft mijn portomonnee gejat !
Mijn moeder werd vandaag opgebeld door iemand die hem gevonden had in zijn grijze container.
Ik snap nog steeds niet hoe het gekomen is. Het is of op stal, of op het werk(mijn grootste vermoeden) of thuis voor de deur gebeurd terwijl hij nog in de auto lag.
Auto zit altijd op slot. Maar kenelijk werk de centrale deurvergrendeling (met de afstandsbediening dan)niet altijd.
Mijn grootste vermoeden is dus dat het vanmiddag op het werk is gebeurd, omdat het werk in mijn woonplaats is.
Ik had vanmorgen de deur van de auto met de sleutel dicht gedaan en dan is ook alles gelijk dicht. Vanmiddag om kwart voor 3 heb ik mijn tas in de auto gegooid en ben nog naar het bedrijf aan de overkant geweest.
En om half 4 zat ik weer in de auto.
Op stal zal het niet gebeurd zijn omdat de stal in bergen is. Lijkt me stug dat als ze daar dat ding jatten en dan de portomonnee in heerhugowaard weer dumpen
Gelukkig ben ik aleen iets van 40 euro armer en zat mijn rijbewijs en al mijn bankpasjes er nog in.
Ook ben ik de melktanden van Danno kwijt die bewaarde ik al heel lang in het vakje van de muntjes.
Bah wat is het toch een poedersuiker wereld waarin we leven.

Okay hier een update en geloof het of niet maar de fiets van een collega is dus ook gejat.
Hij was hem die middag al kwijt, maar dacht dat een van de jongens een geintje uithaalde of zijn broer(mijn baas) pakt wel eens ff snel een fiets om de kas in te rijden.
Ze hebben dus gewoon in de kantine gesnuffeld en vervolgens een vrouwenfiets aan de kant gezet om die heren fiets te pakken!!
Het moeten mensen zijn geweest die er vaker zijn geweest want je moet wel een stuk de schuur innlopen voor je bij de kantinen bent, als je uberhaubt al gelijk de kantine kan vinden.
maar mijn collega's zijn onschuldig.

)
.
.