Ik moest eigenlijk al heel erg lang een nieuwe stoel (ivm nekje en rug), maar heb nooit zin om voor zo'n ding te gaan winkelen...
Maar goed manlief vond het nodig om afgelopen zondag (na het bekijken van een kwijlhengst voor mijn tinkertje) "even" een bezoekje te brengen aan Villa Arena, want volgens hem MOEST ik nu toch echt een stoel.
Begon al goed, het parkeren: (tja Lovely je onderschrift klopt: kleine autootjes parkeren makkelijker), echt doodeng! Met onze giga pick-up via een doodeng pad (links vangrail, rechts beton) naar het dak van de garage....toen een plekje vinden, uiteindelijk overdwars op twee plekken, maar goed hij stond!
Toen het volgende drama: van de parkeergarage naar de winkels....overal van die mooie bordjes, maar naar mijn idee hebben we het hele parkeerdek gehad voor we bij de roltrap kwamen.
Oke, eindelijk bij de winkels aangekomen.....sjezus wat een ramp! Ziet er allemaal heel sjiek uit hoor, maar wat onhandig! Paadjes zijn veels te smal voor tweerichting verkeer inclusief de nodige kinderwagens en mensen die over de ballustrade naar beneden lopen te kijken
.Na een paar winkels doorgesjeesd te hebben, kwam ik zowaar een stoel tegen die ik mooi vond en nog lekker zat ook
. Dus besloten maar te bestellen (ben vast niet slim, want hij is vast ergens anders veeeeel goedkoper ofzo). Dus wij zitten en die meubelmevrouw al mijn gegevens opschrijven...vraagt ze heel trots: en hoe vindt u het hier?Nou mijn antwoord kwam uit mijn tenen: helemaal niets!, vreselijk gewoon!
Wij snel weg, Dorus ging de auto halen, en ik heb hem beneden opgewacht bij de uitgang, nog zo'n ritje in die parkeergarage zag ik echt niet meer zitten.
Als ik de volgende keer meubels nodig heb, bestel ik ze uit een boek!
het was verschrikkelijk druk, krap en chaotisch! Meer heb ik er eigenlijk niet over opgevangen