Hoe meer je je kids verwend...*ruzie met ouders?*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 11:59

Jurga schreef:
En als ik één ding NIET ben, dan is het verwend.

Het komt ook heus wel
weer goed, mijn vader is ondertussen ook weer in een goed humeur... Party!!


Precies.... jij bent absoluut niet verwend!!!!!!

Zie je wel..... het gaat al beter.....
Wacht maar tot ik daar 'woon' dan kom je gewoon bij mij wonen/logeren, je meot dan wel tussenin hoor (tussen mij en mn teddybeer! Cool ) Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 15:51

Oh daar houd ik je aan hoor Esmee! Mag Nijntje dan ook mee???? Knipoog Of Teigetje natuurlijk, die's ook heel lief! Tong uitsteken

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:27

Tuurlijk mag die mee... als tie maar wel stil ligt! Knipoog En niet snurkt! Als er plaats is mogen ze allebei mee hoor! of ze gaan met mijn Brommie in een bedje! Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:42

Surma schreef:
wij hebben het uitgepraat!!! en nu is het weer goed.
gelukkig maar.


Zie je, het lukt wel Knipoog , goed zo!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:00

Ach, iedereen heeft dit soort dingen we denk ik. Ik wéét donders goed dat ik geweldige ouders heb (wie gaat er nou élke dag met z'n kinderen naar de manege?) die ontzettend veel voor me doen (ook als ik uit ga halen ze me gerust om vier uur 's nachts weer op).
Toch, we hebben wel eens een meningsverschil. M'n moeder vind dat ik meer moet vertellen over van alles, dat ik meer brood moet eten ipv koekjes Haha! , dat ik meer moet helpen in het huishouden, m'n kamer netter moet houden.....en ga zo maar door. M'n vader is soms heel charrijnig terwijl niemand weet waarom, echt geen land mee te bezeilen dan. Maar ja, dat heb ik ook wel eens Lachen .....dan denk ik zak allemaal maar in de stront.
Maar ik heb vooral ruzie met m'n kleine irritante breortje (14) die altijd lawaai om zich heen heeft. Op hij drumt, of hij heeft de radio keihard, of hij l*lt oeverloos over allerlei loze onderwerpen......zucht.......

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 00:13

Ja hoor Esmee, ze ligt heel stil en snurkt absoluut niet...mag het dan???? Knipoog
Ja, dat is ook lastig ruzie met je broertje. Ik had het eerder ook altijd, tegenwoordig nooit meer gelukkig. Ik kan heel goed met hem.
Mijn ouders mij midden in de nacht ergens oppikken, no way echt niet haha. Bij ons is de regel: één uur thuis... Ook ik als 19-jr. En in Lunteren zitten geen goede kroegen haha. Haha! Mijn ouders stellen echt de meest belachelijke regels af en toe, en dan vooral mijn vader. Mijn moeder is wel nogal makkelijk. Haha!