Kwam eigenlijk op dit topic doordat ik op een feest een geintje maakte over mijn boezem (A ja, ach) en toen zei een vriendin 'je hebt het daar eigenlijk best vaak over... dan laat je ze toch vergroten??'
"Vergroten.. toch even?" Zomaar zou ik dat dus nooit even doen. Maar toen dacht ik later van als je het geld nou zomaar hebt, en ze vinden een methode uit om het minder pijnlijk te maken... ach wieweet (maar nu iig niet.. brrrr moet er niet aan denken.. al genoeg tv operaties gezien waAr ze met grof geweld plaats maken voor een prothese, en dan vanalles fout gaat en je met twee ongelijke borsten komt te zitten of met een ontsteking brrrr)
Zouden jullie er uberhaupt voor voelen? Ooit? Of zeggen jullie 'no f*n way?' Ben wel een beetje benieuwd!

( ik heb mijn moeder nog nooit zo verdrietig gezien) en de tweede keer hebben ze silliconen gebruikt. Het is zo gedaan dat je er werkelijk waar niets maar dan ook helemaal niets van ziet! Ze hebben via de tepel de silliconen er in gedaan, onder de borstspier. Zo krijg je een natuurlijker effect en het voelt niet eens onnatuurlijk aan! Heel zacht en soepel en het beweegt gewoon normaal mee.

Nee dat is aan mij niet besteed. Ik kan het overigens wel begrijpen dat mensen die bijna niets hebben ze laten vergroten. Andersom trouwens ook, als die dingen zo gruwelijk in de weg zouden zitten dat je er klachten van krijgt dan zou ik ze ook leeg laten scheppen.