mijn wekker ging vanmorgen om 20 op vijf af
, ik zet altijd de Buzzer aan want anders slaap ik er doorheen. Toen ik een beetje wakker werd zette ik de radio aan, zodat ik niet meer in slaap val. Ik hoorde de dj, iets vertellen over een woordenlijst die hij had met benamingen voor allerlei woorden. Op een gegeven moment hoorde ik het woordje "bokken" = internetten. en toen moest ik meteen denken aan deze site natuurlijk. En meteen daarna las hij het woordje "broodje bokt" waar ik zelf nog nooit van had gehoord op. Dit was een broodje met saus ofzo
die door zo'n 2000 mensen gegeten wordt. Ik weet het niet precies meer (was nog vroeg
) In ieder geval, wilde de dj wel weten wat dit allemaal betekende en belde hij sandra (kan best zijn dat de naam anders geschreven wordt, want ik weet niet welke Sandra v.d hoeveel het is??? hihi) op. En zei moest het allemaal even gaan uitleggen. Ik geloof dat die dj nog nooit iets met paarden te maken heeft gehad want hij wist niet eens dat een paard bokt en wat het dan wel betekende, toen sandra hem dit uitlegde. Hij wist na afloop nog niet precies wat het nou was maar hij zou deze site wel eens gaan bezoeken!!! Ik was wel gelijk wakker toen ik het woordje "bokken hoorde" hihi. En was ook eindelijk eens op tijd voor de krant hihi.
Groetjes René,
ps. ben wel benieuwd wie nu live te horen is geweest op de radio?!