discussies

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

discussies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 01:25

yeah... ik ben weer sinds tijden op bokt en wat heb ik al die leuke discussies toch weer gemist. Er is gewoon niets veranderd. Mensen "katten" elkaar af, mensen proberen elkaar naar beneden te halen op wat voor manier dan ook, mensen doen net alsof hun neus bloed als hierop gereageerd wordt. Jippie, wat is het weer ouderwets gezellig. Er zijn ook mensen die gewoon niet reageren op dergelijke topics maar er wel van smullen om het te lezen. Laat die mensen nou de volgende keer eens reageren als ze iets lezen wat volgens hun niet door de beugel kan, dan houden we het een beetje gezellig.

Ik heb me toch een paar dingen gezien de laatste paar weken, ookal was ik af en toe een kwartiertje online.... *zucht* grow up people!!! Let people live their own lives!!

Buitenzorg

discussies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 08:54

Maarten schreef:
Er zijn ook mensen die gewoon niet reageren op dergelijke topics maar er wel van smullen om het te lezen. Laat die mensen nou de volgende keer eens reageren als ze iets lezen wat volgens hun niet door de beugel kan, dan houden we het een beetje gezellig.

Ha dat denk je! Ooit een een reactie ergens in eentopic geplaatst waar weer eens iemand afgezeken werd met de vraag of dit niet via PB kon! Krijg ik ineens anonieme (ha ha, ze waren vergeten om het email adres weg te halen Haha! ) e-mailtjes in mijn mailbox! Waar je de toon niet van wil horen!

Dusse ik laat het voortaan wel achterwege om te vragen of al die BOKT-verziekers mij mijn lol van BOKT willen gunnen en elkaar irl of via PB willen afzeiken!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 09:43

Ik ben het echt helemaal met je eens Maarten.
Het is toch eigenlijk niet normaal dat iedereen iedereen afkat.
Ik merk dat dan ook niet zoveel, maar het is idd niet normaal.

Waar komt het het meeste voor dan?
Ik kan me wel voorstellen dat het het meeste bij jeugdhonk voorkomt.

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 11:19

Ja Maarten, dat is op zich een heel leuk idee, mits er niet in de boktregels zou staan dat je niet zelf moet proberen dit soort dingen op te lossen, want dat werkt toch niet. Je moet een PBtje sturen naar de desbetreffende moddie.
Zelf negeer ik af en toe die regel en bemoei me er toch mee en dan merk ik dat het een groot verschil maakt bij wie ik reageer. Mijn pb box heeft een keer veolgestaan door scheldbriefjes en de woorden die gebruikt werden zijn echt niet voor herhaling vatbaar.
De volwassenen daar valt, voor mij, redelijk mee te praten. Maar een stel 13/14 jarige die vinden dat zij het recht hebben mij uit te schelden zijn bij mij aan het verkeerde adres.
Daarbij komt ook dat er nogal een verschil gemaakt wordt wie wel wat mag en wie niet. Daarbij krijg je dan scheve gezichten.
Neem als voorbeeld langzame chats, de een mag dat wel en de ander niet. Op het moment staat het kippenhok vol met langzame chats, off topics berichten en ga zo maar door.
Misschien is het niet eens zo een vreemd idee dat er iemand is die dit soort topics/berichten verwijdert die niet met naam en toenaam bekend is. Dan is een discussie niet mogelijk en kan er ook niemand op aangekeken worden. Misschien werkt dat wel.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 11:48

En dit soort topics maken het altijd zoooooooo gezellig Gaaaap Gaaaap

Sommige mensen weten gewoon niet beter, daar kun je wel tijd in gaan steken, maar ze willen of kunnen toch niet anders. Als je er wat van zegt dan krijg je de wind van voren, worden alle vriendjes erbij gehaald en komen ze met z'n allen jou afzeiken met loze beschuldigingen en argumenten. Als je ze er op aanspreekt dat hun verhaal gebaseerd is op lucht, geen enkel grond heeft en dus nergens op slaat, en meer zegt over hun denkpatroon dan over degene tegen wie het gericht is, dan wordt daar voor het gemak maar over heengelezen en niet op gereageerd.
Gewoon negeren is het beste (niet altijd het makkelijkste! Schijnheilig ), dan bloedt het vanzelf dood, hoe meer mensen zogenaamd 'tegen' hun kliekje zijn, hoe meer lol ze hebben in het onderuithalen van die persoon en hoe harder ze tegen bokt aan kunnen trappen, gun ze toch gewoon die lol niet.

Ik ben ook wel eens 'bedreigd' via de PB, gewoon terug'vechten' met steekhoudende argumenten, die persoon vol terugpakken op z'n eigen grote fouten, 'm daar persoonlijk op aanspreken, nooit meer een PB teruggehad van die persoon.......... Ik bedoel maar! Allemaal lucht!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 12:32

Hmm, zouden jullie het de volgende keer aub bij mij willen melden als iemand je n.a.v. een topic op Bokt zomaar uit begint te schelden? Het is erg eenvoudig om ervoor te zorgen dat een gebruiker geen PB's meer kan versturen..

Verder zijn we als Moderator team bezig met het zoeken naar een oplossing, nog even kijken wat we nu het beste kunnen doen. De sfeer is er de afgelopen weken niet bepaald beter op geworden en dit heeft allemaal wel weer lang genoeg geduurd..

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:37

BartVB schreef:

Verder zijn we als Moderator team bezig met het zoeken naar een oplossing, nog even kijken wat we nu het beste kunnen doen. De sfeer is er de afgelopen weken niet bepaald beter op geworden en dit heeft allemaal wel weer lang genoeg geduurd..

Misschien moet je dat probleem bij de moddi's zelf zoeken ....

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:44

Eeh, waarom?

Ik heb geen klachten gehoord over moderators, zou dus niet weten waarom ik de problemen dat bij de moderators zou moeten zoeken. Maar het kan zijn dat ik gewoon de 'verkeerde' dingen hoor.. Kan goed zijn dat mensen niet bij mij gaan klagen over dingen die niet helemaal lekker zijn. Dat zou jammer zijn, maar het kan.

Dus als je denkt dat de problemen ergens anders liggen: Zeg het dan.

En als je dat zegt, ben dan concreet zodat er iets mee gedaan kan worden. Je kan met mij alle kanten op, maar dat geldt alleen als ik weet welke kant we dan op gaan.. Als ik niets hoor kan ik ook niet doen, niets verbeteren.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:46

Zodra er iets gezegd wordt over jou of/ en over karin verdwijnt er gelijk een topiczonder uitleg, beetje triest vind ik dat en door dat te doen lok je alleen maar meer reacties uit....het is jullie leven en het boeit denk ik weinig mensen dat jullie wat hebben maar het punt dat het persee geheim moet blijven vraagt om aandacht.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:51

Nee hoor. Is een publiek 'geheim' dat Karin en ik meer zijn dan gewoon goede vrienden.

Is inderdaad stilgehouden, we zagen niet echt wat de rest van Bokt daar mee te maken hebben..

Wie er allemaal wat weten maakt mij helemaal niets uit. Waar echter niet tegen kan zijn persoonlijke aanvallen en banketstaaf opmerkingen, die zijn inderdaad voor een deel verwijderd. Heeft verder helemaal niets te maken met 'geheim' of niet, eerder met het niet tollereren van kwetsende opmerkingen. Maar goed, ik zie niet helemaal wat dat met het moderator team te maken heeft? Verward

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:53

BartVB schreef:
Nee hoor. Is een publiek 'geheim' dat Karin en ik meer zijn dan gewoon goede vrienden.

Is inderdaad stilgehouden, we zagen niet echt wat de rest van Bokt daar mee te maken hebben..

Wie er allemaal wat weten maakt mij helemaal niets uit. Waar echter niet tegen kan zijn persoonlijke aanvallen en banketstaaf opmerkingen, die zijn inderdaad voor een deel verwijderd. Heeft verder helemaal niets te maken met 'geheim' of niet, eerder met het niet tollereren van kwetsende opmerkingen. Maar goed, ik zie niet helemaal wat dat met het moderator team te maken heeft? Verward

Ik hoor van een bepaalde moddi (noem geen namen) dat re op het moddi forum ook het een ander rommelt en ik dacht dat dat misschien van invloed was over het slotteren van bepaalde topics en dergelijken

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:39

en daarom is de stapmolen uitgevonden!!! Haha! De uitvinding van Bokt! Uitleg staat uhm.... dat weet ik niet meer.. Heb het ergens gelezen, maar wet niet meer welk forum... Dat wordt zoeken mensen!!!!
Maar het was iig een goed idee!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:48

De uitlege staat op algemeen.

Alles waarmee de regels overtreden worden, wordt verplaatst naar De Stapmolen.