Vrijdagmiddagsmoes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

evelien

Vrijdagmiddagsmoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 16:06

Wie weet er een goeie smoes.

Ik heb namelijk helemaal geen zin meer om te werken. Eigenlijk heb ik ook geen tijd om te werken, want ik moet bokken!!

Maar ik wil wel naar huis. Lekker mijn paardje doen.

Dus goeie smoezen zijn welkom!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:09

paard is niet helemaal ok???/ kan wel eens helpen. ik weet niet hoor ziek melden gaat niet zo makkelijk op je werk of wel?

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:09

Ik heb meedelijden met je!!!!!!!!!

Inkopen doen voor morgen!!!!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:10

Haha, ik heb de tofste baas van de wereld, ik doe nl samen met hem de hele middag al niks. Hij zat tegenover mij met zijn voeten op t bureau een sigaretje te roken en ik zat memory te spelen op m'n foon. Was wel coolies. Verder ben ik veel te snel met brieven tikken, dus blijft er niks te doen over, maar ik moet niet teveel gaan bokken natuurlijk, dat zou te veel opvallen.
Heel handig, zo'n toffe baas! Ga zomaar een potje snaken met mezelf, kunnen we lachen! Daarna misschien nog de achtergrond van logic herhalen en dan begin ik weer met memory, veel meer is er niet te doen...
Straks nog een borrel met alle peeps hier, en dan leren ze mij gelijk kennen, en dan daarna lekker naar huis paardje doen!

sorry, geen goeie smoezen voorhanden... Haha!

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 16:14

Ik wil ook zo'n baas.
Die van mij gaat ook met zijn voeten op het bureau zitten maar gaat mij dan vervolgens vertellen wat ik allemaal nog moet doen!!!

Ik ben heel erg jaloers. Kan ik niet bij jou komen werken.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:21

Ehhhhhh... mijn smoezenlijstje Haha!

• ongesteld?
• hoefsmid/paardentandarts komt (en aangezien ik een heeeeeeel wild paard heb moet ik daar bij zijn)
• medicijnen ophalen bij apotheek die om 16.00 uur sluit (wij hebben niet eens een apotheek op het dorp, maar goed... Haha!)
• naar je (schoon)moeder die in het ziekenhuis ligt
• migraine-aanval
• auto wegbrengen naar garage (lekke band) zodat je 'm morgen weer kunt halen
• tas inpakken omdat je van het weekend 2 dagen weggaat
• dak van de buren staat in de fik
• kat is ziek
• hond moet echt uitgelaten, want je vriend die op tijd thuis zou zijn moet ineens overwerken

Zoiets? Ik zeg altijd gewoon "ik ga naar huis, ik heb geen zin meer" is vaak genoeg. Anders zitten ze tegen een sjaggo hoofd en pruilend lipje aan te kijken en dat willen mijn collega's niet, gek he?

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 16:24

Sibold schreef:
Ehhhhhh... mijn smoezenlijstje Haha!

Zoiets? Ik zeg altijd gewoon "ik ga naar huis, ik heb geen zin meer" is vaak genoeg. Anders zitten ze tegen een sjaggo hoofd en pruilend lipje aan te kijken en dat willen mijn collega's niet, gek he?

Misschien kan ik wat met dat sjaggo hoofd.
Ik loop namelijk al de hele dag te klagen dat mijn haar er niet uitziet en dat ik nodig naar de kapper moet. Als ik er nu ook nog sjacharijnig bij ga kijken en heel hard door de gangen ga stampen word ik misschien wel naar de kapper gestuurd.
Kan natuurlijk ook heel hard gaan huilen Huilen Huilen Huilen

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:32

evelien schreef:
Kan natuurlijk ook heel hard gaan huilen Huilen Huilen Huilen

Nou dat werkt meestal niet of averechts. Voor dat je het weet zit je in urenlange gesprekken verwikkeld over "wat er nou aan de hand is" en of je het nog wel naar je zin hebt "bij ons"... tja....
Gewoon zeggen dat je een schone onderbroek aan moet trekken omdat ect... werkt altijd als je baas een man is Haha!

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 16:36

Schone broek aantrekken is ook wel een goed idee. Kan zeggen dat ik in mijn broekje hebt gepoept.

Maar ben bang dat baasje een reserve onderbroek heeft en dan loop ik in een mannenonderbroek. Moet ik toch niet aan denken.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:49

Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat je ongesteld bent geworden en bent doorgelekt. Daar helpt geen schoon onderbroekje tegen hoor.

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 16:53

Is geen goed idee.

Maar moet toch een andere smoes verzinnen want ik geloof nooit dat mijn baasje hier intrapt.
Prut het is al bij vier uur. Ik wil eigenlijk nu wel weg.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:53

Gewoon ziekmelden!! Werkt altijd want ze hebben je maar te geloven! Haha! Doe ik ook altijd...

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 17:00

Ik ben er uit.

Net tegen baasje geroepen dat hij maar naar huis moet gaan want hij heeft een hele zware week gehad. Flink op hem ingepraat. Over hoe zwaar hij het wel niet heeft enzo.

Hij antwoorde; je hebt gelijk. Ik ga om half vijf weg.
Toen zei ik heel zielig met een piepstemmetje; en ik dan???? (hoofd ietjes scheef).

Weet je wat hij toen zei. Ga jij ook maar om half vijf weg. Dan kan je tenminste naar de kapper.

Mmmmmmm weet niet of ik blij ben met die kapper opmerking. Volgens mij vindt hij ook al dat ik er vandaag niet uit zie. Of misschien heb ik teveel lopen zeuren vandaag over mijn haar.

Maar goed ik ga dus om half vijf weg!!! Tis weer gelukt!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 17:03

evelien schreef:
Ik ben er uit.

Net tegen baasje geroepen dat hij maar naar huis moet gaan want hij heeft een hele zware week gehad. Flink op hem ingepraat. Over hoe zwaar hij het wel niet heeft enzo.

Hij antwoorde;
je hebt gelijk. Ik ga om half vijf weg.

Toen zei ik heel zielig met een piepstemmetje; en ik dan???? (hoofd ietjes scheef).

Weet je wat hij toen zei. Ga jij ook maar om half vijf weg. Dan kan je tenminste naar de kapper.

Mmmmmmm weet niet of ik blij ben met die kapper opmerking. Volgens mij vindt hij ook al dat ik er vandaag niet uit zie. Of misschien heb ik teveel lopen zeuren vandaag over mijn haar.

Maar goed ik ga dus om half vijf weg!!! Tis weer gelukt!

Haha, kan jou het nou schelen, je hoeft niet met hem te trouwen Haha!
Mooi dat je om half 5 weg kan Lachen En laat me raden...je gaat niet naar de kapper? Schijnheilig

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 17:11

Ik ga inderdaad niet naar de kapper. Maar morgen ga ik wel!!! Lekker weer nieuwe blonde plukjes halen.
Wordt ik nog inteligenter van!!

Gelukkig dat ik niet met hem hoeft te trouwen. Zou ook niet goed zijn voor de werkrelatie.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 18:32

jee, tis je gelukt
*helemaal blij*
mag je eindelijk naar huis,NUUU, tis nu precies half 5 !