pouskintje, het leukste is natuurlijk als je een maffe foto plaatst, die je zelf genomen hebt ofzo... want als je ff op internet zoekt vind je natuurlijk allemaal van die aparte,...
En natuurlijk zelf ook ff een plaatsen!
Hier Toscar die ff showed wat zijn hobby/dagelijkse bezigheden/ zijn eten... Of gewoon wil spiegelen tegen over alle bokkers die gluren.. KIJK EENS WAT EEN LEKKER HOOI!
Vind hem wel lekker maf! [img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012511797 [/img]
X Eva
marfiek
Geplaatst: 31-01-02 23:42
wat is er grappig aan die laatste? zeker verkeerd plaatje? ik vind dat brando moet winnen die heeft het echt verdient!!
XoNo
Geplaatst: 01-02-02 02:19
Dan stem ik op de foto van Ethelate Geinig dat je zo zijn mond in kan kijken, dat plukje hooi wat er uitsteekt
Honeybee
Geplaatst: 01-02-02 03:13
Onderstaande foto's vond ik allen wel leuk en heb ze ook allen zelf gemaakt. Ik zal ze even toelichten
Hieronder de Shetlander Nico van Rijstal le Cheval te Ballum (Ameland), ja, je ziet het goed, hij staat in de caravan.
Hieronder de Fjord Boris van Rijstal le Cheval te Ballum (Ameland), op de foto probeert hij een pak jus d'orange leeg te drinken.
Hieronder een leuke foto van Kitty en Bugatti
Hieronder een leuke foto van Kitty en Bugatti
Hieronder een foto van Propala die al slapend probeerd te eten
Hieronder een foto van Wendy met haar shet Smokey
Hieronder een foto van Moenira
Hieronder black lady van Rossworld
Hieronder de pony waar Marije tijdens de westernboktrit op reed
Hieronder de Fries Minne van Marijke
Anneke
Geplaatst: 01-02-02 09:26
Ik nomineer die foto van Marije en die slaperig kijkende westernpony!!