SC Takkewijven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

SC Takkewijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 21:39

Ik kan er niets aan doen, het gebeurde gewoon... Ik trapte toen we (mijn zusje en ik) de paarden gevoerd hadden tegen een afgewaaid takje (je weet wel, van de storm) en toen zei ik: zie je die voetbalmove? En toen zei mijn zusje: waar is de bal? En toen verbeterde ik me, en zei voettakke...
Naja, mijn zusje spoort waarschijnlijk niet helemaal Tong uitsteken en die begon toen over takkewijven (dat waren wij dan), in een voettakkentiem (wij met z'n tweetjes) tegen de bosjesmannen. Het draaide eropuit dat zij mij opeens takkewijf noemde Verward en ik voorzitster werd van de zoveelste club: Sport Club Takkewijven. En ik bedoelde het helemaal niet zo, ik werd gewoon meegesleept in dit drama! Schijnheilig

Nu ben ik maar gaan bokken omdat mijn zusje mij nu opeens wil gaan royeren als lid... wat helemaal niet kan omdat ik voorzitter ben en haar met mijn PMU-hamer ga slaan als ze stout is, maar toch..... Ik ben nu zo geshocked! Frusty

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:00

ach meid..
Je doet toch wel rustig aan he...
Anders ga je je frustraties ff lekker afreageren op een tak?!
Of op een van de bosjesmannen die je tegenstanders zijn..
Moet volgens mij errug opluchten!!

Kuss

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 09:45

Ben wel vreselijk benieuwd hoe de bosjesmannen eruit zagen.

Ze waren toch wel netjes aangekleed??? of waren ze naakt?????

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:08

Waar waar waar???????
Ik ben GEK op bosjesmannen...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 11:24

Dit weekend is er ongetwijfeld weer een wedstrijd, en dan gaan we ons eens even uitleven...
Ik ben trouwens aanvaller én verdediger en mijn zusje is keep... Dat wordt nog wat! Tong uitsteken

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:10

Een wedstrijd met bosjesmannen??!!!!

Vertel ....... waar moet ik hijgend aan de zijlijn staan!! Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 14:01

Misschien dat we wel met dressuurzwepen gaan schermen, dat is heel lachen. Mijn zweep heeft een kriebel uiteinde en daarmee kriebel ik m'n zusje in d'r gezicht en dan scoor ik ondertussen nog wat. Ondanks dat ze een langere zweep heeft win ik toch! Dus ik hoop dat we dat gaan doen, want ik heb geen zin in voettakke, al is dat wel leuk als het gestormd heeft!

We'll let you know btw, denk dat Joop en Vol in t bos over takjes gaan springen, want bosjesmannen zijn nogal zielig! Tong uitsteken