Ik op het fietsje naar Ironique, zie ik van een afstandje dat ze aan het controleren zijn voor je licht. Mijn licht deed het, dus ik dacht haha, mij hebben ze niet.
"Euh dame, wil je wel ff stoppen, je achterlicht doet het niet". GVd, dat wist ik natuurlijk niet.....
Dat ging dus pieken (euh Euro's) kosten. Of ik ook een identitieitsbewijs bij me heb? Sorry kerel, dat neem ik niet mee als ik naar mijn paard ga. "Dan moet je mee naar het bureau." Daar moest ik gewoon al ontzettend om lachen eigenlijk, alsof ik een dikke crimineel ben omdat mijn achterlicht het niet doet. En daarbij had ik dáár ofcourse GEEN zin in. Dus ik een bla verhaal opgehangen dat ik haast had en het belachelijk vond dat ik om die reden mee zou moeten. Zijn ijzersterke argument was dat ze daar computers hadden, alsof dan wel duidelijk is wie ik ben
Dus ik in discussie met die vent, wilde ook bijna vragen of ze echt niks beter te doen hadden
, aangezien ze daar met minstens 8!!! man stonden, en ook nog HAPJES kregen van een of andere idioot
. De discussie duurde een minuut of 10, tot een collega van hem zei dat het wel goed was zo
Ben ik mooi ff eerlijk geweest met mijn gegevens, en toen kon ik verder. 14 euro lichter
En ja, lekker gereden verder vanavond