truste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-01 22:22

gaap, ik ga nu echt slapen.. hoezo verslaafd? my god...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 22:24

ik ook hoor
mams vondt al dat ik mn bedje inmoest
was erg evrmoeiend dagje vroeg op, veel school en ook nog gym en toenw erken om 5 uur dus ik erheen was t 6 uur dus ik weer terug en lekker gegeten en toen om half tien thuis. maar werk was wel leuk want ik hoefde lekker niet achter de kassa.
tralalalalalala
slaaplekker
ZOete droompjes

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 22:24

slaaplekker meid!!

kusjuh

ennuh ik ga ook maar meteen ff met de hond lopen en dan naar bed.

doeggggggggg!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 14:43

heb lekkul geslaapt... wilde vanoggend niet wakker worden, maar ik moest er wel op tijd uit (om 9 u) omdat ik naar de fysio moest rennen van mezelf, en niet fietsen..
Ben zo geweldig trots op mezelf! GEWOON EEN KWARTIER GEREND, en niks geen gekots, niet veel gehoest, en ik heb het volgehouden... Liep wel heel raar daarna, maar de fysio was ook trots op mij... Volgende week weer, nu moet ik dat kwartier elke dag doen, dan kom ik er wel... Eerst had ik er echt moeite mee om het vol te houden, maar nu gaat het zo lekker... Waaaaaah... *glim*... Ik kannut wel!
En autorijden ging ook goed, lekker veel invoegen en op en afritten bij de snelweg gedaan... IK KAN HET GEWOON... Nu mijn examens nog...
*helemaal happy*

imka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:54

ga zo door ik zou het je niet na kunnen doen!!! Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 21:51

t autorijden niet nee (ik dus) Knipoog alhoewel... een kwartier rennen, ligt r aan hoe hard he Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-01 13:28

ik ga ook nie tzo hard hoor, maar ik heb dan ook helemaal geen conditie... Nu dus eindelijk wel een beetje. Is wel lekker. Ik was altijd al in no-time buiten adem, maar nu gaat het echt eindelijk goed... YEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA..

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 16:48

kook helemaal geen goeie conditie, maar ik heb ook een of andere astmatische bronchitus ofzoiets dus kan sowieso nie lang rennen, maar t is altijd beter als astma

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 16:50

Geluukig maar dat we internet via de Kabel hebben, maar aan de ene kant je blijft maar op bokt, ze moeten een meter bedenken waneer het te vel voor je word ZZZZZzzzzzz Dromen