Ik heb sinds ongeveer 6 jaar een whiplash, en wellicht weten de "kenners" dat dit gepaard kan gaan met vele ups en downs. Nou zo'n "down" heb ik nu dus alweer een aardig tijdje en ik word er echt stapelgek van!!!!
Naast de nekpijn, rugpijn, hoofdpijn en tintelende arm en hand komen er nog meer ongemakkelijke dingen bij kijken die de ene keer heftiger zijn dan de andere. Om er een paar te noemen: niet meer normaal kunnen lezen (lees zinnen drie keer of sla er tig over
), niet meer uit je hoofd kunnen rekenen, niet meer op woorden kunnen komen, het vaak koud hebben, slapeloosheid, en bij mij dus ook hevig transpireren onder mijn oksels (ook terwijl ik het koud heb). Nu is dit laatste dus overgegaan in een zeer heftige irritatie waardoor ik mijn oksels compleet heb open gekrabt! Natuurlijk ben ik hiervoor bij mijn huisarts geweest, zij heeft me een zalfje voorgeschreven en dit moet binnenkort gaan helpen?? Ik heb aan haar gevraagd of er niets te doen is aan die transpiratie zelf omdat ik anders over een tijdje waarschijnlijk weer hetzelfde heb, antwoord was nee?? Ook aan de apotheek heb ik het gevraagd en die wisten ook niets anders dan de "normale" deo's die in de winkel te verkrijgen zijn???Van dit soort dingen word ik dus compleet gestoord!!! Alle deo's die er zijn heb ik al uitgeprobeerd, talkpoeder ook, maar niets helpt dus!!!
Waarschijnlijk kunnen jullie me ook niet verder helpen, maar ik ben in ieder geval mijn frustratie weer voor een deel kwijt

Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik kan het niet. Sterkte ermee, ik hoop dat je iets vindt wat ertegen helpt. 

.