Limp B: Shut the F*k up
Limp B: F*k the Spice girls
Limp B: F*k you like an animal
Blimk82: Damn it
Sr17: Kick me when Im high
Dreadlock Pussy: Choke
Maar dit gaat me dus ECHT te ver: DJ Adolf met Party Mix '99 (Nazi Techno)
Sjonge jonge hoe bedoel je verkeerde vrienden?? Voorheen was ze Spicegrls fan...
\ Ik heb vaak t idee dat ik degene ben die ernstig conservatief is in sommige dingen (sex and the city kijken als je 11 bent, Bacardiflesjes sparen) maar dit gaat me gewoon te ver

Hopelijk en waarschijnlijk waait het wel over. Hoe oud is je zusje dan eigenlijk? Liep er hier geen psycholoog rond trouwens?
Ik heb nu dus geen tijd meer om thuis te komen in t weekend, omdat ik het nooit laat maak. Ik ga bijna nooit uit, meestal naar de dansschool of naar de bios. Ik rook en drink niet, heb dat ook nooit gewild. Ik heb een grote afkeer van mensen die met zn allen roken 'omdat het stoer is' of zichzelf lam zuipen en dat ieder weekend doen 'wijs joh' Ik ben dus een beetje bang dat ze zoiemand aan het worden is.... 
die jeugd van ytegenwoordig.. LOL

Ik zie 10000000x liever dat mijn zoontjes daarna luisteren dan naar die vrouw onterende 'liedjes' waar totaal geen hersenen voor gebruikt worden boven de gordel, ook de bijgaande clips vind ik altijd erg pretentieus
toen ik 14 was (vinnik al jong, is dat raar?) zat ik in het weekend in t café te drinken, kocht ook muziek waar mijn ouders niet zo blij mee waren, ze dachten dat ik met mijn broer mee ging om te blowen, maar sigaretjes ehb ik op mijn 8ste al uitgeprobeerd en op mijn 16e nog een keer, maar NOOIT MEER.