Weduwe zoekt troost

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Verdrietigje
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-04-05

Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:58

Hoi,
Ik heb erg lang getwijfeld om dit topic te openen, maar ik moet het even van me afschrijven. Sorry voor het lange verhaal...
Helaas onder een schaduwaccount, ik weet het, mag niet, maar mijn computer staat thuis vaak gewoon aan en ik wil niet dat hij dit per ongeluk ziet staan bij mijn eigen berichten...

Ik woon ongeveer 2 jaar samen met een best moeilijke jongen hij heeft veel meegemaakt en ik ook, ook tijdens onze relatie nog. Dus we hebben het niet altijd even makkelijk samen gehad, maar ik dacht altijd: we zijn er doorheen gekomen, dus zijn we samen sterker geworden.

Het ging ook best redelijk goed, de laatste tijd, niet al teveel turbulentie, alleen mijn vriend heeft het soms moeilijk met zijn zware baan en wisseldiensten, waardoor hij vaak weg is en we bijna nooit samen vrij zijn.
Maagoed, totdat dus een soort vriend (ex-collega) van hem overleed.
Hij was hier behoorlijk kapot van. Hij was 30...
Blijkbaar hadden ze op en na het werk ook een vrij leuke relatie, hij is weleens bij hem thuis geweest en ze hielden nog steeds contact nadat hij weg is gegaan.
Die inmiddels overleden vriend is naar zijn geboorteland (wel Europa) teruggegaan om daar te werken en is ondertussen getrouwd met X en X kwam weer uit een ander deel van de wereld.
Toen hij dus dood ging, bleek hij X onverzorgd en zonder fatsoenlijke verzekering of verblijfsvergunning achtergelaten te hebben.
Dit heeft mijn vriend zich erg aangetrokken, X kwam dus blijkbaar uithuilen bij hem (telefonisch want ze zit nu niet in NL) en hij is samen met een collega, dus niet met mij, naar de begrafenis gevlogen en is daar 1 nacht gebleven, o.a. bij die X in huis dus.
Hij heeft mij opgebeld vanuit dat land hoe vreselijk erg hij het vindt dat X zonder fatsoenlijke voorzieningen én misschien zonder verblijfsvergunning is achtergelaten. Helaas heeft ze (door het wonen/ werken in NL) wel een verblijfsvergunning voor NL, maar ze wil voorlopig liever in dat andere land blijven wonen.

Sindsdien wil mijn vriend dus ook daarheen op vakantie aankomende zomer, hij zou daar het liefst gaan wonen, etc. de aankomende vakantie naar dat land wou hij in de 1e instantie volgens mij zónder mij doen leek het wel! Maar daar heeft hij toch echt een probleem.
Toen ik zei: "mag ik niet mee dan...?"reageerde hij meteen boos, dat ik altijd aan mezelf dacht en alles om mij draaide.

Nu hebben hij en X na de begrafenis echt bijna dagelijks contact via telefoon, SMS, MSN, mail, etc... Ik "weet" dit dus niet, niet van hem iig
2 Weken terug zat hij de hele tijd op MSN met haar en toen ik op zijn beeldscherm keek en vroeg "waar hebben jullie het over?" heb ik de hele avond slaande ruzie gehad! Hoe dúrfde ik mee te kijken en in zijn nek te hijgen, schending van zijn privacy, etc.!
Afgelopen vrijdag was het weer de hele tijd "pling pling" van de MSN maar ik zat ernaast dus het was beter dat hij niet reageerde, wat hij ook niet heeft gedaan.
Maar toch hebben we er weer ruzie over gehad, want ik vroeg wéér wat ze nou precies wilde en waar ze het de hele tijd over hadden.
En of hij toevallig precies in juli naar dat land op vakantie wou omdat zíj dan misschien vrij had...?

Ik heb nou al 3x ruzie om háár gehad, ik krijg dingen naar mijn hoofd als:
dat ik een egoïstisch kütwijf ben, dat ik geen respect heb voor de dood en het verdriet van een ander, dat hij alleen maar een zielig meisje dat net haar man kwijt is wil troosten en of ik hem soms niet vertrouw...?
Hij denkt dat ik denk dat hij zijn piëmel er zomaar in stopt ofzo, maar het is veel erger.... Het lijkt wel alsof die 2 verliefd op elkaar zijn Bloos

Ik heb namelijk na deze scheldpartijen (waarvoor hij wel zijn excuses heeft aangeboden) in zijn telefoon en mail gesnuffeld Bloos!
Echt te erg...Ik weet het, het mág en hoort niet.
Ik zag dat zij dan SMS'te "bel me even" en dat hij 2 minuten later haar had gebeld. Om de dag...
Zij stuurt hem foto's van haar omgeving "dit zie ik uit mijn kantoor" "dit zie ik onderweg" enz.
Hij heeft deze foto's niet aan mij laten zien.
Hij heeft met zijn nieuwe telefoon een filmpje van hemzelf die de geitjes voert (!) en aan het eind van het filmpje draait hij de camera naar zijn gezicht en zegt: "Hey Babe"
Gisterochtend was X ook weer online bij MSN en mijn vriend lag nog te slapen en hij had zijn computer aan laten staan en MSN op "appear offline" dus ik heb "online" gezet en ja hoor, 2 minuten later: "goedemorgen...bla bla"
Ik heb geantwoord: "Sorry, ik ben zijn vriendin, hij ligt nog te slapen"
Kreeg ik terug: "Sorry Knipoog"
Ik dacht nog: dit is haar kans om mij te leren kennen. Als ik namelijk bevriend ben met een jongen, dan wil ik namelijk de vriendin in kwestie ook liever te vriend houden dus ik had in haar plaats gereageerd als: "hoi leuk dat ik je tref, hopelijk zie ik je een keer in het echt" ofzo....
Misschien was het niet zo slim van mij, deze actie, misschien vertelt ze het aan hem, maar da is jammer. Ik wou alleen laten merken dat ik óók bestond...

Gisteravond vroeg ik terloops: heb je al weleens een filmpje met je nieuwe camera gemaakt?" zei hij: "nee..." en hij keek een beetje verschrikt: "hoezo dan...?"

Hij zegt dat hij van mij houdt, dat hij voor mij heeft gekozen, dat ik vertrouwen moet hebben want dat is de basis van een relatie, enz.
Maar we hebben nou al 3x in 2 weken zo'n ruzie om háár gehad, dat vind ik niet normaal. En dat schelden van hem. En ik vind dat hij liegt. Dat heb ik ook gezegd: "ik heb het idee dat je dingen stiekem doet"
En dan zegt hij: "wát nou stiekem, wat wil je weten, oo, oo, mijn man is dood en ik bied troost"

Ik heb het hier allemaal voor geen meter op en de meeste mensen aan wie ik raad heb gevraagd, vinden het maar ráár, ik kreeg ook dingen als:
"Wat nou zielig, er zijn zoveel zielige mensen"
"Kijk maar uit voor van die eenzame vrouwen, die hebben zoveel aandacht nodig"
"Waarom precies bij jouw vriend, kan ze niet haar eigen mensen (haar familie woont in verweggistan) opzoeken?"
"Ojee, dit klinkt al een receipe for disaster..."

En eerlijk gezegd denk ik er ook zo over.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik heb er buikpijn van.
Ik denk eraan om even ergens anders heen te gaan, maar waarheen?? Mijn ouders wonen ver weg...
Ik wil namelijk dit gescheld op mij niet over mijn kant laten gaan en ik kan ook niet (meer) de begrijpende vriendin uithangen. Als ik van het begin af aan hierbij betrokken was geweest wel, dan had het een ander verhaal geweest.
Na de laatste ruzie doet hij wel poeslief en aardig tegen mij...
Ook weet ik niet meer wat ik van dit soort gedrag (van hem én haar)moet denken...HELP

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:04

jeetje wat een evrhaal.. ik weet wel dat als je vertrouwen in een relatie hebt, dat je de ander kunt vertrouwen, maar zeker als ik jou was zou ik ook zo reageren!! Ik zou me ook druk gaan maken en me er heel erg rot onder voelen en die ruzies zijn natuurlijk ontzettend vervelend!!... ik heb je hele verhaal gelezen en ik denk dat je misschien eens een avond rondom de tafel moet gaan zitten met hem en eerlijk zeggen dat je niet weer ruzie wilt maar er even over wilt praten, dat je van hem houd, en bang bent hem kwijt te raken omdat hij er zo geheimzinnig over doet en dat dat eigenlijk nergens voor nodig is omdat jullie geen geheimen hebben, waarschijnlijk zal hij dat wel begrijpen en misschien komen jullie er zo uit, want dit is natuurlijk voor jou erg naar en je bent echt niet echoistisch hoor!!sterkte!

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:09

mesastamp schreef:
jeetje wat een evrhaal.. ik weet wel dat als je vertrouwen in een relatie hebt, dat je de ander kunt vertrouwen, maar zeker als ik jou was zou ik ook zo reageren!! Ik zou me ook druk gaan maken en me er heel erg rot onder voelen en die ruzies zijn natuurlijk ontzettend vervelend!!... ik heb je hele verhaal gelezen en ik denk dat je misschien eens een avond rondom de tafel moet gaan zitten met hem en eerlijk zeggen dat je niet weer ruzie wilt maar er even over wilt praten, dat je van hem houd, en bang bent hem kwijt te raken omdat hij er zo geheimzinnig over doet en dat dat eigenlijk nergens voor nodig is omdat jullie geen geheimen hebben, waarschijnlijk zal hij dat wel begrijpen en misschien komen jullie er zo uit, want dit is natuurlijk voor jou erg naar en je bent echt niet echoistisch hoor!!sterkte!


Hier ben ik het mee eens Ja
Wat een rot situatie zeg!! Ik wens je heel veel sterkte.

Verdrietigje
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-04-05

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:09

mesastamp schreef:
ik denk dat je misschien eens een avond rondom de tafel moet gaan zitten met hem en eerlijk zeggen dat je niet weer ruzie wilt maar er even over wilt praten, dat je van hem houd, en bang bent hem kwijt te raken omdat hij er zo geheimzinnig over doet


Dat hebben we gisteren na de 3e ruzie gedaan...
Maar hij zegt nog steeds niet waar ze het dan precies over hebben en bijv. de foto's of mails laat hij ook niet zien en concreet antwoorden op de vraag: hoe vaak speken jullie elkaar dan en waar hebben jullie het over? geeft hij ook niet Verdrietig
Sinds gisteren doet hij wel poeslief en aardig, maar toch..

Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:13

Jeeej!
Ik heb het verhaal echt met verbazing zitte lezen Ach gut
Je krijgt wel een hoop op je dak zeg.. Ik snap dat jij zo op hem reageerd! enk snap niet waarom hij jou arrogant vind, want dat ben je echt niet.

Ik denk dat je indd maar een keer met hem om de tafel moet gaan zitten en van te voren melden dat je niet WEER zin hebt in ruzie, maar dat je wel even duidelijkheid voor jezelf wilt scheppen, en dat hij ook echt maar eens moet inzien hoe jij je er bij voelt..

Als ie dan nog niet luisterd, kan je misschien een brief schrijven?? met daarin alles waar je mee zit en wat je niet snapt/begrijpt? (heb ik ook wel eens gedaan, werkt meestal wel goed, geef hem dan ook wel even de tijd om er over na te denken Knipoog )

Veel Succes in ieder geval!!

Verdrietigje
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-04-05

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:20

Na gisteren heeft hij gezegd dat hij er niet meer over wil praten Boos!
Alleen vandaag heb ik de tijd om over alles na te denken en dan komt de buikpijn...
Dus ik moet het even laten rusten denk ik, kijken wat er gebeurt en dan goed aanpakken...
Maar alvast bedankt voor de (troostende) reacties!
Ik ben klaar met werken dus ik log deze account uit, hopelijk kan ik morgen wat meer reacties en tips lezen ...

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:35

Scheet, het klopt niet, een man die niet eerlijk is en uit onmacht niet weet wat hij aan jou moet vertellen is niet kosjer bezig, het spijt me om dit te moeten zeggen maar als je vriend liegt en geheimen voor je heeft dan klopt het absoluut niet.
Ik vind jou nog vrij zacht, ik had al drie keer zijn msn doorgelopen etc.
Kan je niet eens even bij een vriendin zitte oid? Als je er pratend niet uit komt moet je hem misschien eens een brief schrijven met daarin jouw gevoelens, angsten en toekomstwensen.

je moet het iig niet pikken, niemand verdient het om belogen te worden. sterkte, je mag altijd pb en!

kop op

Girley_
Berichten: 4421
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:42

Jeetje wat een rottige situatie......
Ik zou precies zo reageren als jij, maar ik zou de waarheid wel boven tafel willen hebben....
Gooi het op vrouwelijke intuitie maar er klopt iets niet. Dan nog maar een keertje ruzie om haar, het lijkt erop dat je vriend 'haar beschermende man' wil uithangen, maar volgens mij kunnen daar alleen maar problemen van komen.

Hij heeft duidelijk een groot verdriet om die collega, maar dat is nog geen reden om zo tegen jou te doen en om zoveel met haar om te gaan.

Zeker omdat hij dingen voor je verzwijgt zou ik oppassen, natuurlijk wil hij er liever niet over praten! Lekker makkelijk he!!!
Ook zijn (te) heftige reactie vind ik ook opvallend..... en hey babe????
Succes ermee........

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:46

Ik ga met carolinef mee, dit klopt niet!! Hij houdt dingen voor je verborgen en niet zomaar dingen. Alleen al dat hij liegt over dat filmpje, terwijl het eigenlijk niet zo heel erg filmpje lijkt!
Ik zou mij net als jij me zo druk maken en het ook niet vertrouwen!!
En dan op vakantie willen en jij mag dan niet mee.

Ik zou het denk ik niet laten rusten, want dit gaat aan je knagen!! Je moet denk ik toch gewoon weer de confrontatie aan gaan en tja dan maar weer ruzie.
Heel veel succes

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:49

Jee, wat een verhaal. Je zit echt in een rotsituatie. Ach gut Je kunt misschien toch beter weer die confrontatie aangaan, en misschien de lucht klaren. Zo kun je niet verder en om er nu tussen uit te knijpen... ik denk niet dat je daar heel goed aan doet. Heel veel succes.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:52

misschien helpt het om te dreigen dat je het op deze manier niet meer ziet zitten en dat je jezelf alleen maar rotter voelt...en dat een relatie geen zin heeft als je dingen voor elkaar verbergt.. pff ik vind jhet echt heel erg rot voor je!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:53

SOOO wat een verhaal! En dan jou maar voor ego-ist uitmaken! Ik vind dat hij de ego-ist is!

Ik zou ook achterdochtig worden als ik jou was. ALs het allemaal zo netjes is wat hij met haar bespreekt waarom verteld hij het dan niet? Ik zou inderdaad maar eens (nogmaals) met hem rond de tafel gaan zitten en vertellen dat je het zo op deze manier niet meer ziet zitten, dat je duidelijkheid wil! Vind het echt super erg voor je, mocht je je verhaal kwijtwillen, mijn PBbox is er altijd hoor!

Je zou hem ook eens kunnen vragen hoe hij het zou vinden als de situatie andersom was gebeurt, dus dat jij met een weduwnaar aan het chatten, bellen, mailen ben ten niet wil zeggen hoe of wat tegen hem... misschien begrijpt hij dan je inzekerheid..

Als hij kwaad wordt is jammergenoeg alleen een slecht teken!

Sterkte!

Anoniem

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:53

nee idd ik weet wel zeker dat je vriend wel iets te verbergen heeft, je heb immeers bewijsen en zn egdrag zegt ook wel genoeg. Zet hem voor het blok; of zij dr uit of jij, want dat recht heb je wel volgens mij, dit is niet gezond voor je relatie en dat mag je best zeggen tegen hem!

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:57

Jeetje wat een rotsituatie.
Ik ben het met de anderen eens, probeer met hem te praten, en leg uit waarom je dit niet leuk vindt. En dat hij gewoon open met jou erover moet praten wat hij met haaar bespreekt enzo.
Waarschijnlijk snapt hij niet eens waarom het voor jou een probleem is.
Sterkte. Ach gut

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:02

Sjee zeg, wat een verhaal..Het liefste hoor je natuurlijk allemaal geruststellende dingen, maar als ik dit verhaal zo hoor kan ik je helaas geen dingen zeggen waardoor jij je beter zal voelen. Ik vind t verhaal nl van geen kant kloppen en had net als jij in jouw situatie zo gereageerd en mss zelfs nog zn hele geschiedenis van msn(als hij die steeds wist zegt dat ook genoeg lijkt me)nageplozen, of zelfs net gedaan toen ik haar trof op de msn alsof ik je vriend was Knipoog kijken wat daaruit komt.
Het feit dat hij daarheen wil zonder jou klopt niet, jij bent immers zijn vriendin en daar hoeft hij niet geheimzinnig over te doen naar haar toe.
Ik zou het in stilte gaan uitzoeken wat er tussen die twee aan de hand is(zo sneaky ben ik dan wel) en hem er dan mee confronteren. Leg goed je gevoelens uit en dat je je buitengesloten voelt.
Veel sterkte ermee..

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:17

Dat is vreselijk pijnlijk, ik heb in mijn relatie ook zo'n periode meegemaakt en ik kan je verzekeren dat er wel degelijk iets aan de hand was! Boos! En ik ben dan ook iemand die alles probeert uit te zoeken (msn, mobiel, mail enz.), want je hebt nu eenmaal mannen die harde bewijzen onder hun neus nodig hebben, voor ze iets toegeven!

Ik wens je heel veel succes en hopelijk is het minder erg dan het lijkt!

eliaan

Berichten: 627
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:33

bah wat een verhaal, echt niet leuk, natuurlijk wil je mensen die zo'n verlies hebben geleden helpen maar de manier waar hij het voor jou verbergt wijst in mijn ogen wel een beetje richting meer, tis echt heel vervelend voor je, ik kan je inet zeggen wat je moet doen, je moet naar je gevoel luisteren en zeker niet jezelf wegstrepen!

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:44

Hmmm zo wat een situatie zeg! Dat hij een vriendin wil helpen vind ik opzich een mooi streven, maar zoals dit gaat klopt het niet. Zodra hij haar boven jou gaat stellen gaat er iets verkeerd. Ik vind ook echt niet dat jij je aansteld. Hij verbergt dingen voor je en daar gaat het mis. Cijfer jezelf niet weg! Als ik jou was had ik hem al lang geconfronteerd, dit is gewoon te. Vervelend voor je meid! Maar sta wel op je strepen, jij verdient dit niet!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:29

Ik ben het met de meesten eens, er is hier iets niet pluis..
Allemaal leuk er aardig dat hij een weduwe probeert te helpen maar heeft zij geen eigen goede vrienden ofzo? Want wat ik uit je verhaal begrijp is dat ze niet echt vrienden waren voordat die man overleed.
Nou, dat had ik nimmernooitniet gepikt van mijn vriend, als hij een of ander vage kennis mevrouw zo ging steunen en mij nergens bij betrekt.

Ik denk dat je niks anders kunt dan hem confronteren en de waarheid eisen. Zeg desnoods maar dat je zelf een beetje onderzoek hebt gedaan. Dan kan hij hoog en laag springen, hoe had je er anders achter moeten komen? Had hij het je vertelt?

Iig veel sterkte ermee Ach gut

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:50

Lief verdrietigje,

Een mens kan zich soms té veel zorgen gaan maken, maar hoe jij het verteld is het inderdaad iets wat niet klopt. Doe rustig aan en overdenk je keuzes, je moet natuurlijk niet in het wildeweg dingen gaan lopen roepen waar jij maar ook hij later spijt van krijgt. Ik denk dat het goed het ter sprake te brengen en niet zomaar opgeven, tenslotte voel jij je er beroerd onder. Je moet wel voor jezelf opkomen! Dat hij er onderuit probeert te komen geeft duidelijk aan dat er iets gaande is..

Ik snap hoe je je voelt. Machteloos, je staat er eigenlijk op zo'n moment alleen voor. Ik kan je niet veel adviseren, maar hoop voor je dat je de juiste keuzes maakt. Ach gut

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:55

Ik zou toch zeggen, zoek het maar uit. Ik ben geen pop om mee te kunnen sollen.

Verbergen is niet oke.
Liegen is niet oke.
Je weg willen hebben op bepaalde momenten is niet oke.
Tegen je schelden is niet oke.
Je compleet buiten willen gaan sluiten is niet oke.
Hele planningen maken en jou daarin niet willen betrekken is niet oke.
Wat is er eigenlijk wel oke dat hij doet tegenover jou?

Ik zal je vertellen hoe ik er over denk. Iemand die zo zou doen naar mij toe, zou ik voor geen meter vertrouwen. Ik ben een leven samen aangegaan en wil ook niet genegeerd worden.
Word ik dat wel, dan houd een leven samen, ook niet zoveel in blijkbaar.

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:02

holly schreef:
Ik zou toch zeggen, zoek het maar uit. Ik ben geen pop om mee te kunnen sollen.

Verbergen is niet oke.
Liegen is niet oke.
Je weg willen hebben op bepaalde momenten is niet oke.
Tegen je schelden is niet oke.
Je compleet buiten willen gaan sluiten is niet oke.
Hele planningen maken en jou daarin niet willen betrekken is niet oke.
Wat is er eigenlijk wel oke dat hij doet tegenover jou?

Ik zal je vertellen hoe ik er over denk. Iemand die zo zou doen naar mij toe, zou ik voor geen meter vertrouwen. Ik ben een leven samen aangegaan en wil ook niet genegeerd worden.
Word ik dat wel, dan houd een leven samen, ook niet zoveel in blijkbaar.



Hier ben ik het volledige mee eens!

Ik zou zeggen confronteer hem met de vraag of hij verliefd is. Hierop zal hij toch wel eerlijk moeten antwoorden? Gewoon de vraag direct recht in zijn gezicht stellen. Het is zeker niet juist van hem. En het valt je echt niet te verwijten dat je hem zo niet vertrouwd!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:56

Nou zeg .... op een of andere manier is mijn post "in het water" gevallen. Grotendeels ben ik het met Holly eens. Verder ben ik "belbaar".. Lachen

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 00:00

Verdrietigje schreef:
Na gisteren heeft hij gezegd dat hij er niet meer over wil praten Boos!

Ja en??? maakt hij uit waar jij over mag of wilt praten?

Verdrietigje schreef:
Dus ik moet het even laten rusten denk ik, kijken wat er gebeurt en dan goed aanpakken...

Laten rusten?? tot wanneer? je hebt er nu last van en morgen oojk en overmorgen.... wees eerlijk en vertel wat je vind en wat je denkt, en als ie begint te schelden zet je maar een kop thee en begin je opnieuw... (soms wil een kopje of een bord kapot gooien ook wel helpen om iemand even weer terug naar af te zetten) Hij bepaalt helemaal niets alleen, je bepaalt samen waar over gesproken wordt...

Jaloers zijn is niet erg, maar wel erg hinderlijk.
Zou je met haar willen ruilen????
vraag je wederhelft hoe je kunt helpen voeg haar toe op je eigen MSN nodig haar uit.

ElanII

Berichten: 1253
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Weduwe zoekt troost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 00:42

Ik zou dus helemaal niet meer met hem praten, maar hem allang de deur uitgesodemieterd hebben.
Sorry dat ik zo hard en rechtstreeks ben.
Jij wordt en werd besodemieterd waar je bij staat (letterlijk en figuurlijk), je wordt uitgescholden. Meneer wil er niet over praten (nou ja !) en dat accepteer jij ?
Je mag zijn vieze onderbroeken wassen, zijn smerige sokken. Je mag voor hem koken, het huis schoonmaken, het bed delen en verder mag je je mond houden....
Ga je dat allemaal pikken ? En zo ja, hoelang nog ?
Hoeveel pijn moet hij jou doen voordat je hem buitenzet ?
Afgezien van deze hele weduwe-toestand heeft jouw vriend helemaal geen greintje respect voor jou. Ook als dit niet speelde, dan kreeg je van hem wel een veeg uit de pan om andere redenen of was er wel iemand anders om wie hij zich moet "bekommeren".
Wat een engerd zeg, ik krijg er kippenvel van...
Neem me mijn heftige reactie vooral niet kwalijk: een identieke situatie heeft zich afgespeeld in mijn eigen familie.
20 Jaar heeft die geduurd voordat de grens was bereikt.
Ik hoop voor jou dat jij eerder je oogkleppen afzet en ik wens je sterkte in deze voor jou moeilijke tijd.