AAAHHH Kies is gecrasht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 17:19

Zit ik net lekker heel bokt te bekijken...Natuurlijk met een zak(je) chips Bloos
Voel ik opeens een vreemd stukje in mijn mond. Eerst dacht ik nog een aan een chipje die klem zat tussen een kies. Maar chips....het is een stuk kies. Een kies die vorig jaar als vermoord is (wortelkanaalbehandeling). Netjes is gevuld. Maar blijkbaar het nu toch helemaal heeft opgegeven. Boos!

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel de tandarts...Nu heb ik toch gebeld. En morgen moet ik toch echt heen. Ik hoop dat ze er nog iets omheen kunnen bouwen... Verdrietig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:21

Ze kunnen veel tegenwoordig. Maar het is allemaal wel erg prijzig. Ik wil nieteens weten wat ik aan kapitalen in mijn mond heb laten verspijkeren...kun je geloof ik een auto voor kopen.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 17:22

Cassidy schreef:
Ze kunnen veel tegenwoordig. Maar het is allemaal wel erg prijzig. Ik wil nieteens weten wat ik aan kapitalen in mijn mond heb laten verspijkeren...kun je geloof ik een auto voor kopen.


Toch even de pinpas van mijn ouders of lieevve vriend meenemen denk ik Bloos

Winddancer

Berichten: 4381
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Vijlen (Zuid Limburg)

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:58

Ik heb hetzelfde een paar jaar geleden gehad, alleen dan geen wortelkanaalbehandeling. Ik had volgens de vorige tandarts (was een enorme prutser Boos! ) een gaatje. Om een lang verhaal kort te houden, heeft hij deze kies toen geboord (zonder verdoving). Toen merkte ik al dat hij met de boor dingen raakte die hij naar mening niet hoorde te raken. Daarna gat in de kies weer opgevuld.

Tijd later was ik ook iets aan het eten en hopla eerst 3/4 van mijn kies brak af. De dag erna ging ook de hele vulling eruit. Ik had dus alleen nog maar een klein randje van de kies staan.

Vorige tandarts heeft dit toen gewoon opgevuld met behulp van een stangetje met de vorm van een kies eraan. Maar aangezien de vulling er steeds mee uit ging wanneer hij dit stangetje eruit wilde pakken, heeft hij het zonder gedaan. En ik moet zeggen het resultaat was prachtig........NOT Boos! .

Nu heb ik een andere tandarts en die vertelde mij dat er sowieso een kroon nu moet komen.

Ik denk dat wanneer het goed en vakkundig opgevuld wordt, er verder niets aan de hand is.

Veel succes ermee!

Oeps, toch wel lang geworden Bloos

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:24

Een kies van mij crashte ook vorige week Knipoog

Dat je al een wortelkanaalbehandeling hebt gehad, moet je wel een voordeel uit zien: je hebt iig geen pijn meer bij het zetten van je nieuwe vulling Knipoog
Als dat nog wil tenminste, das een ander verhaal..

Succes bij de TA, ik heb gelukkig vanmiddag nog een nieuwe vulling kunnen krijgen.

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:09

OMG..... sterkte er mee he!!

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:22

Oh, hier nog een. Voelde van de week een scherp randje aan mijn kies, en vanavond toen ik achter een balletje aanholde op de tennisbaan voelde ik iedere keer een soort stroomschokje in die kies (net alsof er zilverpapier tegenaan gehouden werd) als ik neerkwam.
En ik wil helemaal niet naar de tandarts. Huilen
Maaammie Clown

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 22:24

Inderdaad geen pijn meer. Maar wel een heel vreemd gevoel....Ik baal behoorlijk. Durf ook niets meer te eten. Straks valt er nog meer uit Boos!

Ik ga nu slapen..en hoop dat de tandenfee er vannacht weer een nieuwe kies opzet Clown

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:27

Als dat zou kunnen....mag ik dan een heel nieuw gebit?

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:07

En? Wat heeft de TA gedaan Coby.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: AAAHHH Kies is gecrasht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 18:38

Werd ik vanochtend wakker. Is de fee niet eens geweest. Clown
Als eerste.....het deed geen pijn Knipoog
Hij heeft er een nieuw baksel omheen gedaan. Zodat het weer op een kies lijkt. Hij heeft helaas nog iets gevonden...Ik dacht nog, ga niet verder zoeken. Maar helaas...Er is nog een kies bezig om afscheid te nemen. Vandaar dat ik in mei lekker nog een keer mag Boos!
De rekening hoefde ik overigens niet te betalen. Dat kon in mei wel. Dus ik ga nu alvast sparen. Geen sigaretten meer, maar shag. Meer fietsen, minder autorijden. .

Carien. Ben je inmiddels al geweest?
Haha!