Ik word er gek van dat bokt zo sloooom is vandaag hebben jullie er ook last van, ik zit maar op mijn toetsenbord te rammen en mijn muis de schuld te geven. Ik moet en zal op bokt blijven nu anders ga ik me weer vervelen.
hehe als ik een lettertje typ dan komt deze een minuut later pas op mijn scherm (overdreven) gelukkig kan ik blind typen hoef ik niet op de lettertjes te wachten.
of ligt het aan mijn comp, dan ga ik weg hoor, ik krijg moordneigingen ik heb zin om te gooien met mijn computer. Maar ik doe het niet ik ga gewoon ff rustig een half uurtje op de bank zitten en probeer het dan nog eens.
dit is een voorbeeld van een echt kippenhok verhaal, een verhaal geschreven door een kip zonder kop.
Moushanga
Geplaatst: 27-01-02 20:33
Sorry, ligt echt aan je PC... hier is niets traag.
Missy
Geplaatst: 27-01-02 21:24
had ik vanmiddag ook al zo'n last van maar dat ligt denk ik gewoon aan die achterlijke computers die niets kunnen(ik zat dus ook met *kill-de-computer-neigingen* erachter )
sunshine
Geplaatst: 27-01-02 22:44
goeie tip: computer opnieuw opstarten... is bij mij ook vaak als ie lang aanstaat
gomir
Geplaatst: 28-01-02 11:03
Ik ken het probleem. Ik heb het soms ook in word Dan ben je een boekverslag aan het maken en dan zie je totaal niet wat je typt En verbeteren duurt dan ook zo lang... het zal wel aan den helder liggen
Clautje
Geplaatst: 28-01-02 11:06
sunshine schreef:
goeie tip: computer opnieuw opstarten... is bij mij ook vaak als ie lang aanstaat