Mijn hond liep vandaag weer weg!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Mijn hond liep vandaag weer weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 20:59

Mijn hond glipte vanochtend weer langs me heen en vloog de straat op.Dit flikt hij wel meer,daarom moet het hek verplaatst worden

Meneer ging eerst kijken bij alle buren.Mijn moeder,nicht en ik gingen erachteraan.Toen ging hij in 1 streep richting dorp.Die stomme poedersuiker's reden gewoon hard langs en ik haat ze nu ook echt.
Mijn hond rende over straat en er kwam een auto aan.Hij rende recht op die rijdende auto af.Ik kon het perfect zien en mijn hart stond echt stil. Hij zou worden aangereden.Het heeft mij veel moeite gekost om na de dood van astra gek te worden op die we nu hebben,bandit. En dit beeld heb ik nog steeds in me geheugen.Heel erg.Ik zou hem echt zo zien aangereden worden.
Maar gelukkig,EEN WONDER,hij maakte nog net een bocht en zat niet meer voor die zuto.En die man remde ook nog af.

Die auto was weg en toen kwam er een achterlijk oud wijf aan.Die is stekeblind want die zag de hond niet.Die reed zo door,gelukkig was bandit niet op de weg,maar bandit ging wel mooi achter die auto aan.Ik heb toen maar snel de fiets gepakt,mijn moeder en nicht renden erachteraan.Maar bandit is zo snel,die krijg je niet zo.
Dat achterlijke oude wijf had nog niets gezien Boos! en ze ging parkeren.Ze reed achteruit,bijna over mijn hond heen(weer een beeld dat ik niet kwijt kan raken)
Gelukkig,de hond zag dat ik van de fiets af stapte en dacht dat ik hem kwam aaien.Ik heb hem kunnen grijpen en mijn moeder kwam al aangerend.

Het kwam gelukkig tot een goed einde,Maar dat zal niet altijd het geval zijn Verdrietig En die beelden blijven me achterna zitten.Ik ben zoo blij dat het goed is afgelopen.
We verplaatsen zo snel mogelijk het hek tot de voordeur,kan hij er niet zomaar weer vandoor
Ik ben echt keiboos op die automobilisten.Al een keer eerder hebben wij moeten seinen dat ze langzaam moesten rijden en stoppen,want een hond die wild over de weg rend is normaal he Frusty
En nu weer zo doorrijden,belachelijk

maar iig,ik ben heel gelukig dat er niets ergs is gebeurd! *zucht* ik had niet geweten wat ik zonder ons mormel moest

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:47

ehh heel herkenbaar, onze vorige hond liep weg zodra de schuurdeur openstond, maar was gelukkig bang voor auto's en kwam dus bijna niet op de weg en gelukkig woonden we in een rustig dorp, daana verhuisden we en toen is ie bijna nooit meer weg gelopen van ons nieuwe huis dan, maar daar was ook geen reden voor hij vond het veel te interresant op 'zijn' boederij. Toen kregen we dr een husky bij en die bleef ook mooi op t erf totdat onze andere hond overleed. Toen is ie zovaak weg gelopen en hij kwam ook wel weer thuis, meestal met 'boodschappen' zoals een zak vlees of een dode vogel (|()... maar nu zit ie al de hele winter aan het ketting. In de zomer gaan we m weer los proberen, maar we zulen zien (net voor de winter hebben honden ook zoiets als verzamelwoede van wintervoorraad dus gaan ze opzoek naar eten (is dus weglopen)...
en nu zitten we dus ook nog vlak naast een drukke auto weg en er toeterden regelmatig auto's als husky weer es op pad was..
heel scary... maar gelukkig is alles weer goed gekomen!