Meneer ging eerst kijken bij alle buren.Mijn moeder,nicht en ik gingen erachteraan.Toen ging hij in 1 streep richting dorp.Die stomme poedersuiker's reden gewoon hard langs en ik haat ze nu ook echt.
Mijn hond rende over straat en er kwam een auto aan.Hij rende recht op die rijdende auto af.Ik kon het perfect zien en mijn hart stond echt stil. Hij zou worden aangereden.Het heeft mij veel moeite gekost om na de dood van astra gek te worden op die we nu hebben,bandit. En dit beeld heb ik nog steeds in me geheugen.Heel erg.Ik zou hem echt zo zien aangereden worden.
Maar gelukkig,EEN WONDER,hij maakte nog net een bocht en zat niet meer voor die zuto.En die man remde ook nog af.
Die auto was weg en toen kwam er een achterlijk oud wijf aan.Die is stekeblind want die zag de hond niet.Die reed zo door,gelukkig was bandit niet op de weg,maar bandit ging wel mooi achter die auto aan.Ik heb toen maar snel de fiets gepakt,mijn moeder en nicht renden erachteraan.Maar bandit is zo snel,die krijg je niet zo.
Dat achterlijke oude wijf had nog niets gezien
en ze ging parkeren.Ze reed achteruit,bijna over mijn hond heen(weer een beeld dat ik niet kwijt kan raken)Gelukkig,de hond zag dat ik van de fiets af stapte en dacht dat ik hem kwam aaien.Ik heb hem kunnen grijpen en mijn moeder kwam al aangerend.
Het kwam gelukkig tot een goed einde,Maar dat zal niet altijd het geval zijn
En die beelden blijven me achterna zitten.Ik ben zoo blij dat het goed is afgelopen.We verplaatsen zo snel mogelijk het hek tot de voordeur,kan hij er niet zomaar weer vandoor
Ik ben echt keiboos op die automobilisten.Al een keer eerder hebben wij moeten seinen dat ze langzaam moesten rijden en stoppen,want een hond die wild over de weg rend is normaal he
En nu weer zo doorrijden,belachelijk
maar iig,ik ben heel gelukig dat er niets ergs is gebeurd! *zucht* ik had niet geweten wat ik zonder ons mormel moest