Ik was ff een site aan het zoeken over fjordenpaarden kom ik dit tegen.
In de bak De fjord is erg koppig en hij is sterk in de mond. Je moet in de mond scheuren als je over de balkjes lopen ze moeten aan de paarden wennen hoor ze zijn super sterk hoor want weet je als je moet drafen dan hobbelen en sommige dieren zijn gewoon een beetje. Maar ze moeten ook heel vaak eten en ze ook vaak poepen want ze eten heel vaak eten hoor. Maar ze moeten niet koppig zijn hoor want weet je als je de paarden wij bedoelen de Fjorden als je de hele winter op stal staan dat is niet goed ze moeten weleens naar buiten om een frisse neus hebben hoor en als het zomer is dan gaan ze helemaal bokken en galpperen en dat vinden we wel leuk want dan mogen ze lekker hard. Als je gaat springen dan moet je niet denken een Fjord kan niet springen want een Fjord kan goed springen maar het is geen springpaard. Een Fjord vind springen juist heel leuk.
nou hier wordt ik echt wijzer van haha.
Vasco
Geplaatst: 25-01-02 21:53
Nee idd daar word je echt niks wijzer uit man ik begrijp er maar een klein beetje uit met dat omdat Fjorden veel eten moeten ze vaak poepen is dat niet de Shet die veel eet haha