Ik zat me te vervelen en dacht en zag een potje spikkenagelak staan doorzichtig met blauwe spikkels. Dus ik kijk zo wat rond en mijn oog valt op mijn rekenmachine ik begin gewoon ff de knopjes te lakken weer helemaal glansent echt wel cool met blauwe stipjes en ach dat potje nagelak is toch probeergevalletje! Aanrader dus maar niet een kleur want dan zie je de cijfertjes niet meer haha
Laui!
Geplaatst: 25-01-02 18:22
ik heb met een zilveren en een gouden stift (zo'n kerstgeval) mijn machien toegetakeld, en ook een keer met marker (roze) het schermpje gekleurd. Het leukste was nog met pritt (van die posterplakkertjes) het beeldscherm afplakken omdat hij kapot was. STRAF! Had er toch 2, die anders is nogal feestelijk versiert, ook met typex wit geverfd enzo... Slijt alleen zo, jammer... En natuurlijk overal op schrijven, overal Laui opgezet, wist iedereen dat dat MIJN machien was. Ik heb m nog steeds, en hij doet t ook nog, toen ik m kwijt was ben ik 'vreemdgegaan', maar mijn andere is dus helemaal stuk en zit onder de pritt zielig te wezen.... }>
abcfgd1
Geplaatst: 25-01-02 18:24
wow! Is dat gewoon zo'n mega dure Grafische rekenmachine?!?!? Die ga ik niet verklatten.... Dat risico durft moi niet te lopen... Of is het een gewoon, normaal dingetje....
kuss
Vasco
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 18:31
Normaal dingetje maar ik denk dat mijn mega-grafische dingetje trouwens ook weer met spikkeltjes moet worden. Ook is er op mijn rekenmachine nog goud om het beeldscherm echt gaaf. Trouwens rekenmachine was ook niet goedkoop maar mijn ouders betalen wel haha
Ethelate
Geplaatst: 25-01-02 19:40
heb nou ook een grafisch, nou die hou ik netjes hoor! Wil naar de Tu en dan kan zo;n ding nog veeeeel nut hebben! Wel heb ik hem gekenmerkt, voor als iemand hem te denkt te kunnen jatten... maar ben nou de enigste in de klas dus dat valt op!
Vasco
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 19:47
Als ik zo'n grafisch geval straks heb moet ik het proberen netjes te houden met die grijpgrage handen in mijn klas enne mijn tipexmorsen haha