Onderwerpen kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Onderwerpen kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 16:44

Eerste onderwerp is door Laui verwijderd om behoorlijk voor de hand liggende redenen.
Tweede onderwerp is door mij verwijderd om behoorlijk voor de hand liggende redenen.

Volwassenheid van een aantal personen op deze site had ik trouwens een heel stuk hoger ingeschat, ach ja.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 16:47

Ach ja, wat kan ik zeggen? Vergissen schijnt menselijk (ofzo) te zijn.

Kayla

Onderwerpen kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 16:53

BartVB schreef:
Eerste onderwerp is door Laui verwijderd om behoorlijk voor de hand liggende redenen.
Tweede onderwerp is door mij verwijderd om behoorlijk voor de hand liggende redenen.

Leg uit....? Het was gewoon grappig. Waarom mogen topics waarin Doree en co lopen te geiten wel?

Of mocht het niet uit dat wij wat hebben? Sorry!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 17:01

Geiten?
Graag zelfs in KH.

Persoonlijk worden? Nee, kan ik niet waarderen, vind ik niet grappig. Doe ik ook niet bij jullie.

Is mijn humor gewoon niet. Sommige mensen kunnen er om lachen als iemand zijn/haar nek breekt, ik niet. Niet mijn soort humor.

ingrid

Onderwerpen kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:02

kayla schreef:

Leg uit....? Het was gewoon grappig. Waarom mogen topics waarin Doree en co lopen te geiten wel?

Of mocht het niet uit dat wij wat hebben? Sorry!

idd niks tegen hun topics hoor maar waarom worden altijd topics van de zelfde mensen verwijderd? terijl dit gewoon een geintopic was
ik dacht dat jullie toch wel ergens tegen konden weer verkeerd gedacht dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:02

waarom worden dan ook steeds al mijn reacties verwijdert? we hadden graag ook volwassenheid gezien van laui! deze moderator houdt zich zelf nooit aan de regels van haar forum, gaat ook steeds of topic en ga zo maar voort!! tja andere humor mag blijkbaar niet, alleen die van laui is goed!! FIJN!(niet dus Knipoog )

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:03

Ach ik had dit al voorspeld hoor, als je maar leuk mee doet aan de likbartvbzijnreet-topics en derelijks (niks persoonlijks bartbv) mag je alles plaatsen op bokt bij kippenhok (en terecht want daar ik het kippenhok voor) maar als iemand iets plaatst die te bijdehand is volgens bartvb wordt het eraf gegooid...

strange

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:03

Trieste lui zijn jullie!

K vergis me er iedere keer weer in hoe laag sommige mensen kunnen gaan om voor hun eigen bevediging (jaloezie? sexuele frustratie? aandachtsterkort? genegeerd worden? geen sociaal leven? je beter voelen over andermans rug? enz.) anderen aftezeiken, de grond in te boren, belachtelijk te maken, kleineren, vernederen.

Misschien hoeven jullie niet meer naar bokt maar naar een Socioloog of een psychiater, stelletje gedrachsstoonissen met pootjes!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:05

Death_Squad schreef:
Trieste lui zijn jullie!

K vergis me er iedere keer weer in hoe laag sommige mensen kunnen gaan om voor hun eigen bevediging (jaloezie? sexuele frustratie? aandachtsterkort? genegeerd worden? geen sociaal leven? je beter voelen over andermans rug? enz.) anderen aftezeiken, de grond in te boren, belachtelijk te maken, kleineren, vernederen.

Misschien hoeven jullie niet meer naar bokt maar naar een Socioloog of een psychiater, stelletje gedrachsstoonissen met pootjes!

speak for yourself Joost. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:07

Death_Squad schreef:
Trieste lui zijn jullie!

Joost, op mij kan je t al niet hebben want ik studeer psychologie Lachen de laagheid scheer je erg over een kam, de laagheid komt zeker niet alleen van onze kant , denk dus na voor je iets schrijft en scheld er niet zo lustig op los!

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:09

Death_Squad schreef:
Trieste lui zijn jullie!

hoezo? alleen omdat huner wat van zeggen dat hun topics constant verdwijnen en de reacties enz ook....
zijn ze daarom zielig? ik denk dat jij dan het meeste zielig van iedereen bent en dat jij naar een psychiater moet

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:09

Ik sprak voor mijzelf, don't you worry.
OK ik schoot iets te ver dooe, jullie doen mensen gewoon pijn!

PJ. ik adviseerde een Psychiater, als jij klaar bent ben je psycholoog, die doen neit aan echte therapie! daarom een psychiater
Laatst bijgewerkt door Death_Squad op 25-01-02 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:10

Precies Mytens, je zou het niet beter kunnen zeggen. (of beter niet? Verward )

Anyway Gaaaap .

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:10

Wie valt er nu iemand persoonlijk aan?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:11

Zucht...i've had it!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:11

hahah wij hebben een leven hoor Joost en wij zien dit als ontspanning en als vermaak. En als iemand dat opvat als leedvermaak tja....maar wij hebben een leven en de mensen die al de opmerkingen die grappig bedoeld zijn hier persoonlijk opvatten moeten die misschien maar eens wat aan hun sociale leven gaan doen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:13

Death_Squad schreef:
Ik sprak voor mijzelf, domn't you worry.

PJ: get something... a life might be a start Lachen

joost, zoals uit pb's naar puck en hier weeral is geblijken kan jij alleen maar schelden Lips are sealed
Jij kan inderdaad zelf beter eens een psycholoog opzoeken, dan kan je nagaan hoe het zit met je onverwerkt trauma waardoor je denkt de wijsheid in pacht te hebben Knipoog

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:23

Anyway bij deze is het uit en ik heb m'n ondershrift ook weer veranderd.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:26

Heb je het uitgemaakt ja Kayla? Met wie dan? Bart? PJ? Joost? of....... met alledrie?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:29

Onderschrift Kayla
9-02-2002 is de dag.............Dat bekend werd dat ze een verhouding had met Bartvb en officieel uitgescheten werd door de AMF club

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:32

Death_Squad schreef:
Ik sprak voor mijzelf, don't you worry.
OK ik schoot iets te ver dooe, jullie doen mensen gewoon pijn!

PJ. ik adviseerde een Psychiater, als jij klaar bent ben je psycholoog, die doen neit aan echte therapie! daarom een psychiater
joost als jij zo slim bent als je je voordoet dan ben je nog dommer dan ik dacht! een psycholloog past dezelfde behandeling toe als een psychiater, dus ook dezelfde therapie, een psychiater is iemand die daarbij nog antdeprisivapillen voorschrijft of iets anders

kort samengevat : een psychiater mag pillen uitschrijven en een psycholoog niet Vork

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:34

ja Kayla, wat wil je nou?

Je kan niet van twee walletjes blijven eten hoor, het een kan duidelijk niet bij het ander.

Hm, weet niet of ik jou nog vertrouwelijke informatie doorstuur }>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:36

hahah Kayla ik denk dat je concurrentie hebt van 2 bepaalde iemanden (hahah dat nr van Vuilehhhhhhhhh Slet van de kassameisjes). En die beginnen ook met de KA>>>>>>>>>>>>>>>>

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:39

t is al uit....

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 17:39

Is zijn tweede naam dan Ricardo? vuileeeeehhh slet!