Update Boktcaps: ze zijn in zicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 01:23

Zijn die petten er nu nog steeds niet dan ???????? (zie mijn vorige reacties)
Het zal wel aan mij liggen maar hier begrijp ik dus helemaal niets van. Ook het excuus van late betalers wil er bij mij niet in, immers.. er moest vooruit betaald worden toch ?

Wat was er b.v. mis mee om op pakweg 1 december te bestellen aan de hand van het aantal betaalde petten ? Dan hadden ze ruimschoots op tijd onder de kerstboom kunnen liggen. Knipoog Knipoog

Maar goed... mijn aanbod staat nog steeds.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 11:19

Wie zegt als jij het had geregeld dat het wel super was verlopen ??

Als je geen geduld meer hebt maak ik je geld zo weer over hoor NO PROBLEM ??

Ik wordt er moe van al het commentaar ik doe dit vrijwillig en iedereen weet het beter. Waarom hebben jullie het dan niet opgepakt NEE het is makkelijker een ander af te zeiken dan het zelf te doen Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk .

Ze komen heus wel maak je maar geen zorgen.

De Caps zijn volgende week klaar ik ben net gebeld ?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:23

Ik vind je reactie wel wat overdreven prisca, linksom of rechtsom heb je het niet goed geregeld en dan zouden mensen volgens jou geen commentaar mogen hebben omdat je het vrijwillig hebt gedaan????? Men heeft er wel voor betaald en echt goedkoop waren ze niet vind ik.

Overigens heb ik er 3 besteld, 2 waren als kado bedoeld en dat is nu achterhaald, dus wie interesse heeft...... pb me maar.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:06

Prisca schreef:

Ik wordt er moe van al het commentaar ik doe dit vrijwillig en iedereen weet het beter. Waarom hebben jullie het dan niet opgepakt NEE het is makkelijker een ander af te zeiken dan het zelf te doen


Nou, nou... Pris... niet meteen over de plas gaan. In ieder geval is er MI nooit een vraag geweest (via Bokt or whatever) wie de productie van de petjes op zich wilde nemen. Ik neem mijn petje (haha, leuke woordspeling Knipoog ) ervoor af dat je hebt willen regelen. Alleen snap ik de te-late-betalers ook niet zo, om die reden moeten degene die WEL op tijd betaalden de dupe worden, dat had misschien met wat meer harde hand aangepakt moeten worden. Dan vind ik het niet vreemd dat er zulke reacties komen... Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 16:12

mmhh niet goed geregeld ?? Ik heb achter de betalingen moeten rennen ?? Als ik niet meer als 100 betalingen binnen had had geld van het brooke totaal moeten halen en dat was niet de bedoeling. Dat het rond december mis ging was ook omdat mijn leverancier het vol zat rond die tijd. Het maken koste 3 a 4 weken. Daarom had ik alles rond willen hebben op 15 november ? en rond 5 december kreeg ik nog betalingen binnen ? Uiteindelijk ben ik op 144 cpas gestopt terwijl er nog 4 mensen beloofde te betalen dat geld heb ik nooit ontvangen.

PS te duur ?? Ik had gezegt tussen den 25 en 35 gulden en het is 22,50 geworden. Als je ze te duur vond had je ze niet moeten nemen klaar.

Ik heb nooit een leverdatum gezegt puur omdat ik ook afhankelijk ben van leverancier en betalingen van de mensen.

Zet de te verkopen caps maar op EEA en je bent ze zo kwijt.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:21

Pris groot gelijk !
Ik zou precies zo reageren! Altijd alles op een ander afschuiven is wel erg makkelijk!
Onthoud t maar voor de volgende keer( waarschijnlijk begin je er niet eens meer aan) gewoon een uiterlijke datum stellen.Is t geld niet binnen? Jammer dan!

En verder wees blij dat Pris dr best doet!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:29

obsession schreef:
Pris groot gelijk !
Ik zou precies zo reageren! Altijd alles op een ander afschuiven is wel erg makkelijk!


Nou, dat doet ze zelf anders ook; het lag aan óf de te late betalers óf aan het bedrijf waar ze besteld had. Wie houdt hier wie nou voor de gek dan?

Citaat:
Eind december zat
de drukker zo vol dat er geen plek meer was om dit te doen
en ik zat nog op een paar betalingen te wachten. En begin januari zat zij en ik met de afsluit en omzetting naar Euro.

Citaat:
Aangezien ik het voor 1 jan. geregeld wilde hebben (omdat ik dan een drukke periode in ga met werk) wat helaas niet gelukt is
omdat sommige nog niet betaald hadden. Is het dus veeeeeel later geworden.

En zoals al bleek gaven er ruim 180 mensen zich op en uiteindelijk heb ik maar van 144 mensen geld ontvangen.


Citaat:
Door andere mensen heb ik pas in januari kunnen bestellen ??


Tja...

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:39

jemig laten we deze eindelioze nutteloze discussie nu even stoppen en nog even geduld hebben. dan hebben we onze petjes en is iedereen blij. jammer dat het zo lang duurde maar anders had ieder het maar voor zich moeten regelen.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:54

Prisca schreef:
PS te duur ?? Ik had gezegt tussen den 25 en 35 gulden en het is 22,50 geworden. Als je ze te duur vond had je ze niet moeten nemen klaar.
Zet de te verkopen caps maar op EEA en je bent ze zo kwijt.


Goed lezen is ook een vak....ik zeg niet dat ik ze te duur vond, ik zeg dat ze niet goedkoop zijn, voor mij speelde het goede doel ook mee, volgens mij heb ik meer geld overgemaakt dan nodig was en dat alles voor Brookes. Als ik ze eenmaal binnen heb dan zet ik ze wel op EEA maar mocht jij nog aanvragen krijgen dan weet je dat ik er 2 kwijt wil.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 22:15

pfffff tijd voor een slotje misschien?? mensen grow up en maak er niet zon probleem van. prisca gaat er echt niet van stappen hoor.

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 22:37

astrid ik wil die van jou wel hebben als die rood is hoor. zie net dat de mijne al verkocht is aan de hoogste bieder.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 06:57

Marjolein schreef:
astrid ik wil die van jou wel hebben als die rood is hoor. .
Helaas, niet rood Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 10:06

welke kleur dan wel? ik wil m misschien wel. Heb je er twee over?

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 18:03

en toch blijf ik het raar vinden.
had ook heel graag een petje gewild, had alles al opgegeven en al.
maar toen kon ik een tijdje niet op internet, iig niet op bokt.
toen ik er weer opkon heb ik een pb'tje gestuurd met of het nog kon.
nee sorry was het antwoord, ze hadden nu al lang genoeg gewacht.
maar nu lees ik dus hier dat ze lang na de tijd nog geld hebben overgemaakt en lang na de tijd nog hebben gewacht op de betalingen van sommige.
waarom kon ik er dan niet bij?

nu kan er toch niks meer mee, maar wou het toch wel ff melden.

als iemand een petje over heeft, ik hou me aanbevolen (ligt er natuurlijk wel aan welke kleur, volgens mij had ik toen die camel kleur besteld, die lichte met blauwe klep).

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 10:37

Eeej, nog ff over de Bokt t-shirts. Mijn vader kan ook T-shirts drukken. Zeg maar hoe het er ongeveer uit moet zien dan kan ik wel vragen of die ff een ontwerpje kan maken?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 06:59

ik neem aan dat ze inmiddels binnen zijn , de 4 weken zijn ruimschoots voorbij. Ik heb er overigens 2 in de aanbieding, de kleuren moet ik even nakijken.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 08:00

Ben ik even blij dat ik geen petje heb besteld Haha!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:58

ik ben het met lonneke eens. Hou op.
Prisca heeft dit geregeld, en als het je niet zint doe het dan zelf!
Zij steekt haar tijd hier in. wordt hier een beetje moe Gaaaap Slapen van hoor, ik wacht ook al lang op mijn petje maar hij komt echt wel. En prisca wou vast ook dat het sneller en makkelijker ging.
Zeur niet zo, ze komen wel en jullie regelen het niet en zij wel.

*wat zeur ik trouwens ook* Haha!