Bleh, ik moet zo weer naar mn werk toe... Maar ik ben hartstikke moe en heb helemaal geen zin!! Nog 5 minuutjes bokken...
obsession
Geplaatst: 24-01-02 10:19
Aaaah arme anneke! Ik moet vanmiddag ook werken ( nou ja werk? oppassen) en ik heb ook geen zin vandaag . Ik pas iedere dag op. Niet elke dag dezelfde kids gelukkig!
Vanmiddag ga ik met oppaskids en al naar de keuring van nath's nieuwe pony. Ze wordt om 15:00 gekeurd en dan met ik die kids dus meenemen.
Vanmmorgen heel vroeg moest ik da DA terugbellen of ie t zou redden voor de mjiddag mnaar helaas dat redde hij niet! Dus nu moet ik vanmiddag gaan met die kids erbij! En dat duurt een uur dus die zullen na 10 minuten wel vragen of we al klaar zijn!
Dus vandaag zou ik inderdaad ook liever een dagje vrij hebben zodat ik rustig die pony kan laten keuren! Mijn eigen zoontje breng ik lekker naar mams want die is veel te klein om zo lang in die kou te staan.
Hey werk ze vandaag he!
en heb je de deken al opgestuurd?
Anneke
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 13:31
O wens Nathalie nog succes he!! Die deken stuur ik morgen op, vandaag moet ik de hele dag werken, en heb absoluut geen tijd!! Ik beloof dat ik t morgenmiddag doe ok? (lekker offtopic )
Nou dag allemaal, ik ga weer werken.
Naz
Geplaatst: 24-01-02 13:36
Ik heb tentamen... OOK geen zin... over een half uurtje weg, ik geloof dat ik de overige 80 blz nog ff door ga kijken....
Enne... ik duim mee voor de pony van Nathalie!
Death_Squad
Geplaatst: 24-01-02 13:49
K heb een mazzeltje ik zou eerst een bespreking hebben om half 3, die is nu verschoven naar 4 uur, da's mooi want ik zat nog een opdracht af te maken
Ach werken, it's a way to survive
Laui!
Geplaatst: 24-01-02 13:54
nog 5 min en dan ga ik lekker naar huis toe! Ben ik al helemaal klaar met werken. Dan moet ik nog even bij Pim's (hopelijk kent niemand dat, want ik schaam me rot) kleren kijken. Gauw naar huis karren en dan lekker met Joop t bos in, en daarna Hercules dressuren, heb ik geen zin in, maar met Joop ga ik lekker crossen. En dan morgen weer een hele dag werken. Ach, I'll survive... Want dan is het alweer weekend, en dan is het PARTY!
Clautje
Geplaatst: 24-01-02 14:35
hehe ,misschien toch wel goed dat ik nu een gebroken heup heb?? }> }> een reden om een hele tijd thuis te zitten, wel 4 weken..... maar das ook geen pretje! de hele dag zappen, af en toe wat computeren...gaaaapppp....
obsession
Geplaatst: 24-01-02 14:59
Nou anneke je hoeft nath geen succes te wensen want ze is er niet bij. Die pony staat hier in wenum wiesel en nath woont in eindhoven, Ze is dus niet bij de keuring!Ze komt zaterdag met dr vader en danz iet ze m voor het eerst in t echt. Ik heb met de digi 60 foto's gemaakt en nath werd verleifd op de merrie!
Ze word over een uurtje gekeurd en als ze goed is komen ze zaterdag,als ze word afgekeurd ga ik weer verder zoeken!!
Ben nu trouwens stiekem aan t bokken op mn werk!! Opassen (wat een werk) alleen jammer dat ze hier geen msn hebben!!!!Doe t nu allemaal via pb haha!
Nog even over die deken. Is ie er wel zaterdag dan? Anders komt ie te laat! Zaterdag wordt ze geschoren en dan hebben we die deken wel nodig! Kan je m proberen vandaag nog weg te brengen? please?
is allemaal wel errug offtopic he!
Anneke
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 18:07
Sorry Jessica, ik kom net thuis en t is al 5 uur!! Ik moest de hele dag werken en had absoluut geen tijd om die deken te doen... Morgen stuur ik m op, dan heb je m zaterdag.
Anneke
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 19:16
Hmm erg offtopic...
Ik moet morgen maar tot 12 uur werken, en dan WEEKEND!!!!! Ga ik zaterdag lekker shoppen, en dan s'avonds lekker stappen!!