We moeten per voorstelling een kijkverslag schrijven en dat valt nog niet mee. Alles in theater heeft een achterliggende gedachte en je moet op zoveel dingen tegelijk letten.
Toch ben ik theater wel meer gaan waarderen. Zelf heb ik ook verschillende dramaprojecten gedaan maar om 'echt' toneel te bekijken is ook erg leuk voor de verandering.
Ik heb het idee dat theater in een gewone schouwburg niet veel bekeken wordt door scholieren en studenten. Bij ons in de zaal zaten voornamelijk 40-ers en 50-ers terwijl er ook voor 'onze'
leeftijd veel leuke stukken gespeeld worden.Ik heb de volgende voorstellingen gezien:
Kaaljakkers
GIQ
De wereldkampioen
Aladdin & Ayatollah
King Lear
Erg verschillend allemaal, maar best leuk om eens mee te maken.
Zijn er veel mensen hier die regelmatig naar het theater gaan of is dat meer iets voor de oudere volwassene?

) geweest in Amsterdam. T Groot Niet Te Vermijden gezien (niet zo spannend),Jos Brink (ook niet zo spannend) en nog wat wat ik vergeten ben. Nu is er een leuke theatertour van Grof Geschut, Te Water en nog een bandje. Nederrock, maar dan op je stoel. Ik ben er nog niet geweest, maar ga in maart... ben wel benieuwd.