Heb het afgelopen jaar al heeeeeeeeeeeeel veel PB's gestuurd aan mensen met de vraag of ze hun onderschrift in willen korten, vaak wordt daar dan niet eens naar geluisterd of ze passen hun onderschrift aan en veranderen het een paar weken later weer terug

Schiet niet op dus..
Daarom vanaf nu maar een technische beperking ingebouwd. ALs je nu je profiel bewerkt wordt "img" vervangen door "MagNiet", hierdoor kunnen dus als het goed is geen plaatjes meer worden ingebouwd (woorden met 'img' worden ook verbrast, maar dat zien we dan wel weer
). Verder wordt er gekeken of je meer dan 2 returns hebt gebruik. Als dat zo is krijg je de melding dat je maximaal 3 regels mag gebruiken..
Simpel en doeltreffend (hoop ik).
Dit geld dus alleen voor mensen die vanaf NU hun onderschrift wijzigen, niet voor de onderschriften die al in de DB staan. Als je nu ziet dat je een plaatje in je onderschrift hebt (ja, ook smileys van andere sites, ja, ook kleine logotjes) of als je meer dan 3 regels gebruikt dan zou ik je bij dezen vriendelijk willen verzoeken even je onderschrift aan te passen.
Reden voor dit alles is dat het heeeeeeel vervelend is als iedereen op een forum ellelange onderschriften heeft. Op die manier bestaan de helft van een topic dan uit onderschriften met plaatjes die je al een paar honderd keer gezien hebt en verhaaltjes die je al honderden keren gelezen hebt
Nogal irritant. Zo'n onderschrift is leuk maar het gaat om de berichten 
Alvast bedankt voor de medewerking!
.
Omdat een lang onderschrif leuk is daar kun je je hele leven in vertellen, of iets doeltreffend
Zal me der netjes aan houden
.