veilingen voor goede doelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Simone

veilingen voor goede doelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:57

He!

Is het niet wat om de veilingen net als voor Azie door te laten lopen maar dan voor andere goede doelen?
Aan Azie is - naar mijn mening - door heel de wereld namelijk overdreven veel aandacht besteed in vergelijking met andere rampen. Er gebeuren namelijk constant rampen waar we niks van horen en er gebeuren dagelijks dingen die minstens zo verschrikkelijk zijn en daar horen we nauwelijks iets van.
En omdat het een paardenforum is, lijkt het me goed om dan veilingen te houden voor een natuurdoel, zoals het Wereld Natuur Fonds.
Mijn voorstel is dus om een subforum hiervoor open te houden, zodat mensen het hele jaar door veilingen kunnen openen en op veilingen kunnen bieden waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat.
Natuurlijk zal ik dan ook gelijk met een veiling beginnen, welteverstaan met een strandrit.
Lijkt dit jullie niet wat? Ik zal het ook naar een moderator sturen. Hoop echt dat hier animo voor is!

_Simone

Re: veilingen voor goede doelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 12:38

niemand een reactie?

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 22:34

zoiets lijkt me ook best wel wat inderdaad, alleen zou bokt daar extra mods voor moeten hebben die dan alle betalingen zouden bijhouden omdat dat nogal erg veel werk is.
Want WNF en Brooke bv horen hier ook wel thuis maar ik denk dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je aan moet bieden als veiling..

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 12:04

Brooke is inderdaad een heel goed idee! En ik denk dat het aanbieden van ritten of iets bijzonders altijd wel leuk blijft.
Wel zou er misschien een nieuw topic met een nieuwe mod voor moeten komen om dat te doen inderdaad. Maar als dat zou kunnen lijkt het me echt super!

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 13:26

Is er dan helemaal geen animo voor? Anders wil ik het wel proberen te organiseren, door het geld naar mij te laten storten en dat ik het (maandelijks bijvoorbeeld) naar een goed doel stort - misschien met elke maand een poll voor het goede doel waar het die maand heengaat.
Ik wil namelijk wel heel graag dat er zoiets komt, maar dan moet men dus wel dat vertrouwen in mij stellen. Of misschien dat toch een moddie het beter kan doen. Maar dan moet er wel animo voor zijn.

Dus reageer alsjeblieft als je het een goed idee vindt om acties te houden en aan acties mee te doen voor het goede doel!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:28

Het is niet zo handig hier een bericht te plaatsen. Zijn niet veel mensen die hier nog komen vrees ik.
Ik vind het een super idee, van Brooke!
Maar dat moet wel eenmalig zijn. Dus gewoon een actie voor Brooke maar niet elke maand een andere stichting.

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 14:16