Een hulpeloze vermoeide bokker....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Honeybee

Een hulpeloze vermoeide bokker....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 08:37

Ik zie de eerste bokkers alweer bokken.... het is nu half 8 en de meesten staan lekker op en gaan aan het werk, school, bokken of houden zich met andere dingen bezig.
Maar nee hoor, deze bokker gaat dwars tegen de draad in. Na een lange nacht en het koerieren voor de krant van wakker nederland, duik ik zo toch maar eens mijn bed in, aangezien ik bijna omval van de slaap.. (sorry Maarten Knipoog ) Ik denk dat ik zelfs heel blij mag zijn dat ik zo mijn bed nog haal en niet ergens halverwege in een slaapcoma val. Dromen Slapen Gaaaap

Tja, vannacht moest ik dus gewoon werken, maar ik moet denk ik toch maar iets aan mijn slaapritme gaan doen, anders gaat het niet goed komen met mij. Zelfs als ik 's nachts niet hoef te werken is het bij mij hopeloos! Heeft er nog iemand tips om 's avonds toch maar naar bed te gaan en niet te blijven hangen? Ik blijf dus aldoor hangen achter een film, bokt, mijn computer enz. enz.. en dat slapen komt er nooit van. Al ben ik dan nog zo moe.. ik heb gewoonweg nooit zin om naar bed te gaan... wat zou dit aantrekkelijker voor mij kunnen maken? Dromen Slapen Gaaaap

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 09:28

Oef, heel herkenbaar. Ik zit ook regelmatig tot een uurtje of 3 op de computer, dan nog een filmpje kijken en om 6 uur ben ik meestal weer online.
Slapen? Dat kan je toch op de bank doen, als de film niet leuk is ofzo?
Dag en nacht ritme? Ik heb best een ritme hoor, alleen zit daar hooguit 3 uur slaap bij. En overdag gaat het leven gewoon door natuurlijk.

Echt tips kan ik je dus niet geven, maar denk eens goed na waarom je niet wil slapen.

Ben

wat of wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 10:15

Je zou niet moeten vragen WAT dit aantrekkelijker zou kunnen maken, maar WIE Lachen)))))))))))

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:12

Mijn slaapritme is ook altijd helemaal verstoord. Ik werk bijna elke dag tot twee uur nou. Als ik thuiskom ga ik dan nog even achter de computer en nog even wat lezen of zo. Nou vier uur of zo lig ik in bed. Ik probeer voor elf uur/twaalf uur weer op te zijn anders is het weer zo zonde van de dag.

Nu ik elke dag de zelfde tijd heb gaat dat nog wel goed. Maar nu moet ik donderdag tot twee uur 's nachts werken (vrijdagochtend dus)
en heb ik vrijdag/zaterdag/zondag nachtdienst en dan werk ik dus tot half acht 's ochtends.

Maandag is het helemaal erg: ik kom 's ochtends om half acht uit de nachtdienst en dan zou ik om half zes weer moeten beginnen tot twee uur!
Nou ik heb die avonddienst toch mooi ff vrij genomen.

Volgens mij zijn ze niet helemaal goed daar! Ik ga echt geen twee diensten op één dag draaien....

Ben

:-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:08

Knipoog Nou Honeybee, er zijn er blijkbaar maar weinig die met zelfde probleem hebben te maken, daarom zet ik deze nog maar even bovenin de queue

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 06:36

En alweer is het zo laat.... en ik moet nog op bed. Dit is toch wat... komt niet goed met mij..

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 10:50

Nou nu lig je waarschijnlijk te pitten, nu iedereen aan het werk gaat of naar school.

Ik heb niet zo'n last van niet naar bed willen, lig er meestal rond een uur of 12 in want slapen is toch wel 1 van mijn favoriete hobby's Haha!