Dus dit jaar rondgevraagd, en ook niet veel mensen konden, dus heb ik in overleg besloten het op de 19e te houden. Ik ben vorig jaar gestopt met dansen, dus zie die mensen daar niet zoveel meer, maar omdat ze wel altijd op mijn verjaardag zijn geweest dacht ik 'leuk, weer met z'n allen, even bijpraten' enzo.Dus 4 weken van te voren de uitnodiging verstuurd, dat ze bij me uitgenodigd waren voor een etentje, of ze bijtijds wilden laten weten of ze kwamen.
Niks gehoord, vorige week gebeld met mijn vriendin die nog steeds danst. Die wist me te vertellen dat twee mensen niet konden ivm andere verjaardag. Nouja, niet zo'n punt. Dan waren we nog met z'n 7en.
Dus ik de hele dag bezig met spullen kopen, tafel dekken, salades maken... afijn. Zaterdag zelf smst één jongen dat ie ineens niet meer kon want hij moest op kamp met school (is leraar)
Ach, geen punt. Dan waren we nog met z'n 6en.
Dus 6 uur, mn beste vriendin was er inmiddels (op de uitnodiging stond vanaf 6 uur ben je welkom, om 7 uur gaan we aan tafel) kwart voor 7 kwam één stel binnen... kwart over 7 zaten we nog steeds met z'n 4en. Dus gebeld naar het andere stel dat nog zou komen.... wat denk je? Waren ze het vergeten. Ze zaten al te eten en hadden bezoek. 'Ja sorry...'
Dus daar zaten we aan een tafel voor 7 man gedekt met z'n 4en. Ik had twee vleesschotels gemaakt.. twee visschotels... vier bakken salade...
Kon wel janken. Wat een rotstreek zeg! Nodig je 8 man uit, zeggen er 5! af! en op wat voor manier... kan je niet gewoon bellen ipv smsen? Of mij bellen ipv het viavia doorgeven? En het vergeten is wel helemaal een klotestreek.
Nou ik heb een frisse kijk op mijn 'vriendenkring'... die is aardig uitgedund nu. Wat een rotverjaardag zeg.
Enige voordeel is dat we nu nog voor een hele week eten zat hebben

)