Als het dan toch over poesies gaat: kat met ballen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Als het dan toch over poesies gaat: kat met ballen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 17:22

Ons kantoorpand staat dus in de 'beste' buurt van Baarn (NOT Frusty ) en er loopt hier echt tuig rond varieerend van 4 tot 80 ongeveer. Nu lopen er vrij veel katten rond hier, en aangezien ik beneden bij een raam zit kan ik dat zo allemaal eens bekijken. Nu loopt er dus een poek rond met een soort Chauchau staart en die ging dus net een stel van die je weet wel allochtonen te lijf. Er dus echt achteraan rennen en agressief doen. Want ze gaven hem toenstraks een trap Misselijk . Van de week hebben ze trouwens dozen met videobanden uit de parkeergarage gejat die ze daarna overal in de buurt hebben verspreid. Overal hangt tape! Het mooiste is nog dat de persoon van wie de videobanden waren commentaar had op het feit dat wij hebben verordend dat alle buitendeuren moeten worden afgesloten en er alleen nog maar mag worden gebruik gemaakt van de hoofdingang. Maar wat een paasei die kinders.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 17:52

Wel whiskaspoes maar eentje met de verkleerde kleur tussen de strepen Haha! En strepen,... deze had eigenlijk meer vlekken. Zoals een ocelot. Wel apart beestje. Maar ik heb al een poezebeest. Mislukt roodharig boerderijkitten maar superaanhankelijk, slim en lief. Net zoals zijn mams (schildpad ook boerderij). Dus Mytens, boerderijkatten zijn niet perse verkeerd. Echter, kittens in whiskaskleur (dus silvertabby)gaan altijd dood bij ons. Wij hebben het sterke vermoeden dat sommige kleuren staan voor genetische defecten. Lapjes met grijs als ondergrond wordt ook nooit ouder dan een week of 4. Cypers, rood en schildpadkatten zijn, proefondervindelijk, dan ook het talrijkst. Anyway, Bobo mijn katje is nu 1,5 jaartjes en bleekrood en die was zonder mijn inbreng ook wel oud geworden. Zijn oma, Poucine, heeft dit jaar het loodje gelegd en volgens de ouders van mijn vriend was zij er al zeker 15 jaar.