een paar weken terug was ik steeds ziek en wild eniet naar school enzo.. had er gewoon geen zin meer in en voelde me enorm poedersuiker, het gaat ook vrij slecht op school enzo
nouja mijn moeder had door dat er iets was dus toen heb ik er met mijn moeder overgepraat, was wel een hele opluchting en we kwamen samen tot de conclusie dat het beter zou zijn als ik de derde nog een keer zou doen, omdat naar de havo gaan uitgesloten is en ik perse n-g profiel wil kiezen.. en ik heb voor wisk B en na een negatief advies gekregen en voor bio geloof ik ook, dus dan schiet het niet op... Dus ik zou de derde nog een keer doen, een hele op luchting voor mij enzo en ik had afgesproken met mijn moeder dat ik nog wel gewoon zou blijven leren (nouja leren, net zo veel doen als ik al deed ----> niks)..... maar mijn mentor (hardstikke aardige man) bleef maar zeueren van: ja ik zorg dat je wel over gaat en ik heb vertrouwen in je.. Ja heel fijn, ik kan het ook vast wel, dat zal ik niet ontkennen, maar daar bennik nu te laat mee, ik kan moeilijk in de laatste periode alles wat ik gemist gaan in halen... dat werkt gewoon niet, maar op een of andere manier wil mijn mentor dat gewoon niet zien ofzo......nou vandaag kregen we de rapporten, nouja de mijne is gewoon slecht, kan dr niks meer over zeggen, gewoon slecht, maar mijn mentor heeft erbij geshcreven: je MOET alles ECHT nog in orde kunnen krijgen en ik WEET dat je het nog kan halen
grrrr ik word er gek van! dus ik liet mijn rapport aan mijn moeder zien, en die begon ook weer van: ja maar yor kan je niet nu nog even goed je best doen en dan toch overgaan blablablablablabla G-SUS ik had net alles op een rijtje, en dan krijg je dat weer en nu wil iedereen opeens weer dat ik toch over ga en dat ik me nu maar uit de naadmoet gaan werken.. damn het word mij nu echt teveel.... ik dacht dat er een oplossing was.. maar nee nu worden de plannen in eens veranderd
IK WIL NIET EENS MEER OVER
ik geloof er gewoon heilig in dat als ik blijf zitten dat ik volgend jaar dus echt wel ga strijden voor een positief advies voor na, wisk B én bio!!
met minder neem ik geen genoegen...
op dit moment zijn mijn punten zo dat ik geen 1 profiel kan kiezen volgens mij...
ik zie het gewoon niet zitten om nu naar d evierde te gaan, wetende dat ik dan geheid volgend jaar blijf zitten
BAH wat voel ik me verrot nu

thnx voor het lezen